کد خبر : 116435
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 22:17
-

صبوری: به دنبال جایگاهی بهتر از پنجمی فصل قبل هستیم/ تنها تیم کاملاً بومی لیگ هستیم

صبوری: به دنبال جایگاهی بهتر از پنجمی فصل قبل هستیم/ تنها تیم کاملاً بومی لیگ هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسن صبوری سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم اظهار کرد: بازی‌های دوره جدید لیگ برتر فوتسال از روز پانزدهم تیر ماه آغاز می‌شود و تیم ما در گام نخست باید در میهمانی تیم شهرداری ساوه به میدان برود، به همین دلیل می‌خواهیم از شروع رقابت‌ها پرقدرت ظاهر شویم. وی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسن صبوری سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم اظهار کرد: بازی‌های دوره جدید لیگ برتر فوتسال از روز پانزدهم تیر ماه آغاز می‌شود و تیم ما در گام نخست باید در میهمانی تیم شهرداری ساوه به میدان برود، به همین دلیل می‌خواهیم از شروع رقابت‌ها پرقدرت ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه به دنبال بهترین‌های حال حاضر فوتسال قم هستیم، اضافه کرد: ابتدا باید به واسطه پذیرش این مسوولیت از تمامی بزرگسالان فوتسال قم به ویژه مربیان پرتلاش رخصت بگیرم، امیدوارم با حمایت‌های این عزیزان امسال در تیم سوهان محمدسیما قم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم تیمش را متشکل از تمامی نفرات بومی دانست و افزود: تمام نفرات تیم از کادر فنی تا تک تک بازیکنان همگی از فوتسال قم هستند و از این نظر تنها تیم لیگ جدید فوتسال باشگاه‌های برتر کشور هستیم که از هیچ مهره غیر بومی استفاده نمی‌کند و اینگونه توانمندی بالای فوتسال قم را نشان می‌دهد.

وی یاد آور شد: این تیم سال گذشته در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده ولی ما امسال به دنبال این هستیم که با حمایت مسوولان استان قم به ویژه پشتیبانی تمامی فوتسال‌دوستان قمی که همواره حامی اصلی این تیم بوده‌اند، رتبه‌ای بهتر از دوره قبل به دست بیاوریم.

صبوری بیان کرد: یکی دو روزی است که استارت تمرینات ما برای حضور موفق در لیگ بیستم زده شده و این هفته برای تشکیل یک اردو به خارج از قم می‌رویم و بعد از آن در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ برتر وارد بازی‌های تدارکاتی برای محک میزان آمادگی تیم می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.