کد خبر : 116462
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1397 - 11:54
-

نامه‌نگاری گیتی‌پسند با علی کفاشیان برای تعلیق مصوبه فوتسال

نامه‌نگاری گیتی‌پسند با علی کفاشیان برای تعلیق مصوبه فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد که بر اساس قوانین، بازیکنان ایرانی که برای حضور در جام باشگاه های آسیا به تیم های غیر ایرانی بروند، تا نیم فصل حق بازی در لیگ برتر را ندارند. مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند یکی از نفراتی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد که بر اساس قوانین، بازیکنان ایرانی که برای حضور در جام باشگاه های آسیا به تیم های غیر ایرانی بروند، تا نیم فصل حق بازی در لیگ برتر را ندارند.

مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند یکی از نفراتی است که با بانک بیروت قرارداد بسته و قرار است همراه این تیم در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

مسئولان باشگاه گیتی پسند در همین ارتباط نسبت به قانون هیات رئیسه اعتراض کرده و در نامه ای به علی کفاشیان خواهان اصلاح آن شده اند.

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند با تایید این مطلب ،گفت: اینکه در آستانه شروع لیگ و مسابقات جام باشگاه های آسیا چنین قانونی اعلام می شود درست نیست چرا که تعدادی از بازیکنان ایرانی نظیر مهدی جاوید، قدرت بهادری و فرهاد توکلی با تیم های خارجی قرارداد بسته اند. به همین دلیل نامه ای به آقای کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال نوشته ایم و امیدواریم ترتیب اثر داده شود.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

گیتی پسند باید از لیگ بکشه کنار.فقط همین.فوتسال مال خودتون آقای سلیمانی و منصوری