کد خبر : 116465
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1397 - 13:36
-

استارت تمرینات شهروند پس از لیالی قدر/آخرین وضعیت کادرفنی و بازیکنان

استارت تمرینات شهروند پس از لیالی قدر/آخرین وضعیت کادرفنی و بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از آغاز تمرینات این تیم بعد از لیالی قدر خبر داد. سعید نجاریان با اعلام این خبر اظهار داشت: روز شنبه ۱۹ خردادماه تمرینات را استارت خواهیم زد و تا آن زمان تکلیف کادر فنی و بازیکنان را تا حدود زیادی مشخص خواهیم کرد. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از آغاز تمرینات این تیم بعد از لیالی قدر خبر داد.

سعید نجاریان با اعلام این خبر اظهار داشت: روز شنبه ۱۹ خردادماه تمرینات را استارت خواهیم زد و تا آن زمان تکلیف کادر فنی و بازیکنان را تا حدود زیادی مشخص خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در فصل نقل و انتقالات اسکلت فصل گذشته شهروند حفظ خواهد شد، اذعان داشت: فصل قبل رتبه درخور شان شهروند و هوادارانش کسب نشد به همین دلیل به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم.

نجاریان با بیان ‌اینکه چند بازیکن در لیست خروجی شهروند قرار دارند و به احتمال فراوان از مجموعه شهروند جدا خواهند شد، افزود: دو بازیکن که سابقه حضور در شهروند را داشته اند مجددا به جمع ما اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: با چند بازیکن لیگ برتری نیز از مدت ها قبل در حال مذاکره هستیم و قطعا در روزهای آینده با تعدادی از آنها قراداد خواهیم بست.

گفتنی است، بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از روز جمعه ۱۵ تیرماه ۹۷ با حضور چهارده تیم آغاز خواهد شد که بر اساس برنامه شهروند ساری در نخستین دیدار خود باید در مشهد مقدس به مصاف تیم فرش آرا این شهر برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.