کد خبر : 116480
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1397 - 21:07
-

تمدید قرارداد حفاری با کیاوش علاسوند/خواهان جذب توکلی هستیم

تمدید قرارداد حفاری با کیاوش علاسوند/خواهان جذب توکلی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایرج کریمی اظهارکرد: پس از مذاکره با آقای علاسوند، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال حفاری و بررسی دیدگاه ها در شورای ورزش باشگاه، با او برای فصل آینده به توافق رسیدیم. وی در پاسخ به این سوال که گویا آقای خوراکچی نیز جزو گزینه های مدنظر باشگاه برای هدایت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایرج کریمی اظهارکرد: پس از مذاکره با آقای علاسوند، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال حفاری و بررسی دیدگاه ها در شورای ورزش باشگاه، با او برای فصل آینده به توافق رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا آقای خوراکچی نیز جزو گزینه های مدنظر باشگاه برای هدایت تیم بود،گفت: بله آقای خوراکچی از مربیان خوب کشور است که مذاکراتی هم با او داشتیم ولی در نهایت با توجه به این که به کار با نیروهای بومی اعتقاد داریم، تصمیم به ادامه همکاری با علاسوند گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری عنوان کرد: همچنین اولویت ما کار با کادرفنی سال گذشته است و در حال حاضر نیز با آقای مراقی به عنوان دستیار اول علاسوند به توافق رسیدیم و سایر نفرات کادرفنی هم که بتوانند با خواسته های سرمربی کار کنند، در کنار او خواهند بود.

وی بیان کرد: همچنین از امروز مذاکره با تعدادی از بازیکنان سال گذشته تیم را آغاز کردیم تا در نهایت بتوانیم طی ۴۸ ساعت آینده تمرینات را آغاز کنیم. بازیکن جدید غیربومی به تیم اضافه نخواهد شد. هدف پوست اندازی و استفاده از بازیکنان بومی جدید است تا حفاری برای سال های آینده نیز تیم خوبی داشته باشد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد توکلی نیز به کار خود در حفاری ادامه خواهد داد؟ گفت: توکلی بازیکن ملی است و خودش نسبت به حفاری عِرق دارد. او در حال حاضر عضو تیم نفت عراق برای حضور در جام باشگاه های آسیا است. ما خواهان جذب توکلی هستیم و خود او هم اعلام کرده است که اولویتش با حفاری است و باید دید که مسابقات تیم عراقی چه زمانی به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۲

خب بسلامتی یباردیگه ام ک استاد علاسوندسرمربی شدن البته مثلاودوباره راهوبرای پیشرفت دوباره استاددیگه درعرصه هم مربی گری وهم بازیکنی بازگذاشتن ک بتونه یباردیگه سرمربی بودن وبازی کردن رودوباره تجربه کنه..

نام ... پنجشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۵

ههههه خواهان جذب توکلی شده جالبه توکلی چ جایی بهترازحفاری رومیتونه پیداکنه ک همه جوره راحت باشه وهرکاریکه دلش بخادروانجام بده هم توکلی میمونه وهم حفاری فصل جدید بازم همون پنجم ب کارخودش پایان میده…والا حقیقت تلخه ها