کد خبر : 116533
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 12:55
-

کوچ ملی‌پوشان فوتسال به کشورهای عربی/ هم‌بازی شدن با کاکا و بنزما به جای اردوی ورزقان!

کوچ ملی‌پوشان فوتسال به کشورهای عربی/ هم‌بازی شدن با کاکا و بنزما به جای اردوی ورزقان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کویت و امارات هرساله با ریخت و پاش‌های بسیار، ستاره‌های فوتبال و فوتسال جهان را برای حضور در جام رمضان فوتسال به کشورشان می‌کشانند و بازیکنان ایرانی نیز در سال‌های اخیر حضور پررنگی در این جام‌ها داشته‌اند. امسال نیز برخی ملی‌پوشان ترجیح دادند به جای حضور در اردوهای پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کویت و امارات هرساله با ریخت و پاش‌های بسیار، ستاره‌های فوتبال و فوتسال جهان را برای حضور در جام رمضان فوتسال به کشورشان می‌کشانند و بازیکنان ایرانی نیز در سال‌های اخیر حضور پررنگی در این جام‌ها داشته‌اند.

امسال نیز برخی ملی‌پوشان ترجیح دادند به جای حضور در اردوهای پیش فصل تیمشان در ایران، به جام‌های رمضان کویت و امارات رفته و در شرایط نابسامان مالی باشگاه‌های داخلی، درهم و دینار از شیخ‌های عرب دریافت کنند.

حسین طیبی بازیکن تیم غیرت آلماتی قزاقستان که به صورت قرضی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به مس سونگون پیوسته در کنار ابوالقاسم عروجی و محمدرضا سنگ‌سفیدی دو ملی‌پوش دیگر مس سونگون این روزها در جام الرمضان کویت بازی می‌کنند. این درحالی است که مس سونگون در اردوی آماده‌سازی در ورزقان به سر برده و جهت حضور پرقدرت در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شود.

درکنار بازیکنان ایرانی، بازیکنان مطرح فوتبال دنیا همچون رونالدینیو، آندره پیرلو، کاکا و کریم بنزما نیز با قراردادهای هنگفت و دریافت رقم‌های زیاد به کویت رفته و در سالن‌های فوتسال پابه‌توپ می‌شوند.

همچنین مهران عالیقدر ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان نیز با گرفتن مرخصی از این تیم اصفهانی به امارات رفته است. علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران نیز در دوبی حضور دارد و با تیمش به مقام چهارمی مسابقات جام رمضان فوتسال امارات رسید.

سجاد بنی سعدی ملی‌پوش سابق فوتسال نیز سومین بازیکنی است که در جام رمضان امارات پا به توپ شد.

سال‌های گذشته نیز بازیکنانی مثل گیگز، روبرتو کارلوس، کاسیاس، اینیستا و زیدان در جام رمضان کشورهای عربی شرکت کرده بودند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

مس ورزقان امسال برای دورهمی هست عیبی نداره استاد بی غم جمع میکنه خودش

ناشناس شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

دوس دارن برن ،پول درست بدن به فوتسال به جای فوتبالیا تا نرن

ايراني یکشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

این چه گزارش جانب دارانه و سوتفاهم برانگیزه ایه؟؟؟؟؟!!!!!!
شما چرا ناراحتی؟!!! همه جای دنیا از اینکه ورزشکارا بتونن با بازیکنهای پرسابقه بازی کنن حمایت میکنن..خیلی عجیبید!از این که بازی میکنن و پول میگیرن ناراحتید یا کلا ناراحتید؟!!
برای حرفه شما علامت ! در تیتر یک فاجعه است و دور از رسالت گزارشگری..لطفا شما هم حرفه ای باشید و پول درآرید..