کد خبر : 116542
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 9:55
-

تمدیدقرارداد۸ بازیکن تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» / احتمال جذب بازیکن جدید

تمدیدقرارداد۸ بازیکن تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» / احتمال جذب بازیکن جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم قرار است امسال نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشد و تمرینات این تیم با حضور تمامی بازیکنان و کادر فنی در قم در حال برگزاری است. پس از این که حسین صبوری سرمربی جدید تیم فوتسال سوهان محمد سیما تاکید کرد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم قرار است امسال نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشد و تمرینات این تیم با حضور تمامی بازیکنان و کادر فنی در قم در حال برگزاری است.

پس از این که حسین صبوری سرمربی جدید تیم فوتسال سوهان محمد سیما تاکید کرد که استخوان بندی این تیم در فصل گذشته حفظ می‌شود مسئولان تیم سوهان محمد سیما با ۸ بازیکن فصل گذشته این تیم بر سر تمدید مدت قرارداد به توافق رسیدند.

بر این اساس ناصر اطمینان، مسعود ایازی، محمد دهقان، روح الله ایثاری، سعید قلندری، طاها نعمتیان، محسن بخشی و محسن شنوفی قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کردند. حسین گنجیان به‌عنوان کمک اول و مربی بدنساز نیز قرار داد خود را تمدید کرد.

تیم سوهان محمد سیما پیش از این قرارداد هاشم فرج زاده بازیکن کهنه کار خود را نیز تمدید کرده بود و علیرضا وفایی و محمد حسین کوهستانی بازیکنان قمی شاغل در سایر تیم‌های لیگ برتری را با قرارداد آزاد به خدمت گرفته بود.

بدین ترتیب توان فنی تیم سوهان محمد سیما آشکارا نسبت به فصل گذشته افزایش یافته است ضمن این که احتمال جذب بازیکنان جدیدی به تیم سوهان محمد سیما نیز وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد قمی سه شنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۲

عجب تیمی داریم امساااااااااااااااااااال …
ای کاش سعید قاسمی و مسلم اولادم بیان عاااالی میشه