کد خبر : 116564
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 12:26
-

کریمی: خیرین به داد ارژن رسیدند/ اتفاقات سال قبل تکرار نمی شود

کریمی: خیرین به داد ارژن رسیدند/ اتفاقات سال قبل تکرار نمی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید کریمی، مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز درباره وضعیت تیم فوتسال این باشگاه در فاصله کم‌تر از یک ماه تا شروع لیگ برتر توضیح داد: ما قطعا در لیگ شرکت می‌کنیم و درحال حل مشکلات هستیم تا بتوانیم با کمک مسوولان، اسپانسرها و خیرین امسال حضور خوبی در مسابقات داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید کریمی، مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز درباره وضعیت تیم فوتسال این باشگاه در فاصله کم‌تر از یک ماه تا شروع لیگ برتر توضیح داد: ما قطعا در لیگ شرکت می‌کنیم و درحال حل مشکلات هستیم تا بتوانیم با کمک مسوولان، اسپانسرها و خیرین امسال حضور خوبی در مسابقات داشته باشیم.

او در ادامه از تمدید قرارداد سرمربی تیم خبر داد و گفت: تمرین‌ها زیرنظر حمید کمالی شروع شده است و به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و ممکن است چند بازیکن بگیریم. بازیکنان امید و با تجربه خوبی هم داریم که در سطح لیگ برتر هستند و از آن‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تکرار مشکلات مالی ارژن و تهدید به کناره‌گیری از مسابقات در میانه فصل وجود دارد یا نه؟ گفت: ۱۵ سالی می‌شود که در لیگ هستیم و این اتفاق تنها یک بار در فصل پیش افتاد. البته معتقدیم آن یک بار هم نباید این اتفاق می‌افتاد؛ اما مطمئن باشید همان یک بار بود و تکرار نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز هم‌چنین درباره هدف گذاری این تیم در فصل جدید به ایسنا گفت: هدف اول ما قرار گرفتن در بین ۸ تیم صعود کننده به پلی آف است و بعد از آن باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می‌رود. در پایان نیز می خواهم از خیرین و اسپانسرها تشکر کنم که امسال به داد ما رسیدند. هم‌چنین اگر کمک آقایان کامیاب و هنرپیشه نیز نبود، امسال نمی‌توانستیم در لیگ شرکت کنیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

پارسال کاندید سقوط
امسال کاندید سقوط
سال های دگر هم کاندید سقوط