کد خبر : 116576
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 9:52
-

ستاره های بدون تیم

ستاره های بدون تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده و تیم ها رفته رفته خود را مهیای حضور در رقابتها می کنند.در این میان برخی تیمها مثل گیتی پسند و مس سونگون زودتر از سایر تیم ها تمرینات خود را استارت زده و سایر تیم ها هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده و تیم ها رفته رفته خود را مهیای حضور در رقابتها می کنند.در این میان برخی تیمها مثل گیتی پسند و مس سونگون زودتر از سایر تیم ها تمرینات خود را استارت زده و سایر تیم ها هم یا اخیرا شروع کرده اند یه به زودی تمرینات خود برای فصل جدید را آغاز می کنند اما هنوز هم برخی ستاره ها و چهره های شاخص هستند که تیم جدید خود را معرفی نکرده اند تا خیلی ها منتظر روشن شدن وضعیت آنها برای فصل جدید لیگ برتر باشند.در ادامه مروری داریم بر وضعیت برخی از این چهره های شاخص:

۱-وحید شمسایی

سرآمد این لیست چهره شاخص فوتسال ماست که برای فصل پیش رو نیز تصمیم بر مربی بازیکن بودن دارد.بعد از انحلال تاسیسات تلاش ها برای آوردن اسپانسری پولدار موفق نبود و در نهایت پارسیان شهر قدس امتیاز تاسیسات را گرفت تا وضعیت شمسایی مبهم بماند.گرچه خوراکچی اعلام کرده که پارسیان یک جای خالی برای او گذاشته اما بعید است از نظر رقم قرارداد توانیی پرداخت پول او را داشته باشند اما شانس حضور شمسایی در شهروند ساری بیشتر است.او البته برای حضور در ساری تردید داد اما اصرار ها سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری شاید در نهایت پای شمسایی را به قلعه عقابها باز کند.در غیر این صورت او مثل چند فصل قبل بار دیگر ترجیح می دهد خانه بماند و به هر پیشنهادی پاسخ ندهد.

۲-اصغر حسن زاده

کاپیتان تیم ملی و بهترین بازیکن آسیا بعد از تغییرات فنی در گیتی پسند از این تیم جدا شده و به حضور ۲ ساله اش در جمع اصفهانی ها پایان داد.حسن زاده البته این روزها در جام رمضان امارات حضور دارند اما هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است.او البته پیشنهادی خوب از مس سونگون داشت که بعد از حضور حسین طیبی به عنوان یار کمکی در این تیم به طور کلی به آن پاسخ منفی داد. شنیده می شود مقصد بعدی او یا لیگ روسیه است یا یکی از تیم های آسیایی حاضر در جام باشگاه های آسیا.

۳-مصطفی نظری

دروازه بان سابق تیم ملی از قربانیان انحلال تاسیسات دریایی است.او مذاکراتی با شهروند ساری داشته اما حضورش در این تیم احتمالا منوط به حضور شمسایی در ساری باشد. البته شنیده می شود فرش آرای مشهد هم پیشنهاد خوبی به نظری داده که شاید پای این دروازه بان را به تیم مشهدی باز کند و احتمالش کم نیست.

۴-محمد طاهری

کاپیتان سابق تیم ملی پس از دو فصل حضور در شهروند ساری از این تیم جدا شده است.گرچه خیلی ها از توافق او با مقاومت قرچک سخن به میان آورده اند اما هنوز چیزی قطعی نیست و شاید این عدم قطعی بودن منجر به عدم قرارداد هم شود و طاهری مسیر تیم دیگری را در پیش بگیرد.

۵-فرهاد توکلی

او این روزها در تیم نفت الوسط عراق حضور دارد و با قانون جدید سازمان لیگ یک نیم فصل بیرون خواهد بود به همین خاطر گیتی پسند قید جذب این بازیکن زد و حفاری در صدد راضی کردن او برای ادامه حضور در اهواز است اما توکلی هنوز به این پیشنهاد جوابی نداده و باید دید چه برنامه ای در سر دارد.

۶- سعید عباسی

پدیده فوتسال ایران در سالهای اخیر ابتدا درلیست خروجی گیتی پسند بود و فعلا هم در تمرینات این تیم شرکت ندارد اما با دوری نیم فصلی جاوید از گیتی پسند چه بسا به این تیم برگردد. این بازیکن هنوز مقصد بعدی اش را در صورت عدم توافق با گیتی پسند مشخص نکرده است اما بعید است تا شروع بازیها بدون تیم بماند.

۷-علی عابدین

بازیکن ریز نقش و خوش تکنیکی فوتسال ایران بعد از قهرمانی با واموس اندونزی به ایران برگشته اما هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است. بر اساس شنیده ها او با پارسیان شهر قدس که نیم فصل دوم فصل قبل هم در آن حضور داشت توافق کرده اما هنوز قراردادی امضا نشده و تا قطعی نشدن این امر نمی توان به آن امیدوار بود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.