کد خبر : 116599
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 - 15:19
-

قلی زاده:وضعیت مالی باشگاه اجازه جذب بازیکنی مانند حسن زاده را نداده است/غیاثی مدیر فنی تیم خواهد بود

قلی زاده:وضعیت مالی باشگاه اجازه جذب بازیکنی مانند حسن زاده را نداده است/غیاثی مدیر فنی تیم خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: در سال جاری نام نماینده فوتسال قم از آتلیه طهران به سوهان محمد سیما تغییر پیدا کرده و علاوه بر حسین صبوری به عنوان سرمربی، سید وحید غیاثی به عنوان مدیر فنی و حسین گنجیان نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: در سال جاری نام نماینده فوتسال قم از آتلیه طهران به سوهان محمد سیما تغییر پیدا کرده و علاوه بر حسین صبوری به عنوان سرمربی، سید وحید غیاثی به عنوان مدیر فنی و حسین گنجیان نیز با عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند.
رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: مجموعه سوهان محمد سیما به عنوان حامی مالی اول تیم انتخاب شده و مجتمع مهتاب و هتل مهسان نیز به عنوان حامیان مالی دوم و سوم این تیم، اعلام آمادگی کردند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم گفت: در این فصل بازیکنانی مانند محمد کوهستانی و علیرضا وفایی به تیم قم پیوسته و با بازیکنان فصل قبل نیز قرارداد امضاء کردیم و در کل وضعیت بسیار خوبی در لیگ داریم.
قلی زاده بیان داشت: متاسفانه وضعیت مالی باشگاه اجازه جذب بازیکنی مانند علی اصغرحسن زاده را نداده است و گرنه آرزوی هر باشگاهی جذب چنین بازیکنی است، وی امسال در روسیه بازی می کنند.
وی با اشاره به حضور سید وحید غیاثی سرمربی سابق تیم به عنوان مدیر فنی و حسین صبوری مربی سابق به عنوان سرمربی نیز گفت: از نظر مالی تیم توان برآورده کردن توقعات غیاثی را به عنوان سرمربی نداشتیم به همین دلیل با صبوری به توافق رسیدیم.
سال گذشته سید وحید غیاثی به عنوان سرمربی و حسین صبوری به عنوان مربی این تیم فعالیت می کردند.
مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم بیان داشت: حسین گنجیان از مربیان با دانش قمی نیز به عنوان کمک مربی اول و مربی بدنساز تیم انتخاب شد.
قلی زاده گفت: در سال جاری نیز بازی های تیم قم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد و اولین بازی این تیم ۱۵ تیرماه برابر شهرداری ساوه می باشد.
تیم فوتسال قم سال قبل با نام آتلیه طهران قم به میدان رفت و در سال جاری عنوان’ سوهان محمد سیما’ را با خود دارد.
این تیم فصل قبل در لیگ برتر رتبه پنجم را کسب کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.