کد خبر : 116754
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 14:16
-

چند پرسش از آقایانی که به نفع خودشان قانون وضع می‌کنند/ همه قانون‌هایتان این شکلی است؟!

چند پرسش از آقایانی که به نفع خودشان قانون وضع می‌کنند/ همه قانون‌هایتان این شکلی است؟!

پایگاه خبری فوتسال ایران– یادداشت: خبرگزاری ایسنا امروز با انتشار گزارشی از پشت‌پرده تغییر اساسنامه سازمان لیگ فوتسال نوشت یکی از اعضا قصد دارد با تغییر آیین‌نامه، حضور افراد غیرمدیرعامل را در انتخابات آزاد کند تا خودش بتواند همچنان در هیات رئیسه باقی بماند. این شخص که کسی نیست جز کریم منصوری، درحالی از نفوذ

پایگاه خبری فوتسال ایران– یادداشت:

خبرگزاری ایسنا امروز با انتشار گزارشی از پشت‌پرده تغییر اساسنامه سازمان لیگ فوتسال نوشت یکی از اعضا قصد دارد با تغییر آیین‌نامه، حضور افراد غیرمدیرعامل را در انتخابات آزاد کند تا خودش بتواند همچنان در هیات رئیسه باقی بماند. این شخص که کسی نیست جز کریم منصوری، درحالی از نفوذ خود در سازمان لیگ به نفع خود استفاده کرده که اخیرا با مصاحبه‌هایش درباره قانون محرومیت لژیونرها جنجال‌ساز شده بود.

هیات رئیسه سازمان لیگحال با افشای این گزارش چند سوال از اذهان فوتسالی‌ها ایجاد می‌شود:

۱-تا چه زمانی افرادی همچون کریم منصوری، سعید نجاریان و محمدرضا غفاری باید در سازمان لیگ باشند و آیا قحط‌ الرجال است که هیچ کس جز این افراد به سازمان لیگ راه نمی‌یابند؟

۲-آیا حضور اعضای سازمان لیگ در دوره‌های پیش نیز قانونی بوده است یا اینکه آن زمان هم با تغییر اساسنامه، راه را برای تمدید حضورشان در سازمان لیگ هموار کرده‌اند؟

۳- سازمان لیگ که از این دست قوانین سهل‌کننده برای اعضای خودش تصویب می‌کند، آیا عزمی برای تصویب قوانینی که امور فوتسالی‌ها را آسان‌ کند، دارد؟

۴-خروجی سازمان لیگ فوتسال در طی حضور چندین و چند ساله اعضای فعلی چه بوده و آیا شرایط لیگ برتر ۱۳۹۶ با لیگ برتر ۱۰ سال پیش تغییری کرده است یا اینکه تنها موضوعات روزمره مورد توجه قرار گرفته است؟

۵-اعضای سازمان لیگ به نوعی نماینده باشگاه‌ها هستند اما آیا خواسته‌ باشگاه‌ها در این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد یا امیال شخصی اعضا و منفعت باشگاه‌هشان؟!

۶-قوانینی که هیات رئیسه سازمان لیگ مصوب می‌کند آیا نباید به تائید نهاد دیگری در فدراسیون فوتبال برسد؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

با همین قوانین ابکی محمد رضا غفاری از بعد انقلاب اسلامی تا کنون ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی هست وکسی قادر به تعویض ایشان نیست

نام ... دوشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

سازمان لیگ فوتسال به گل نشسته که هر روز یک تیم قدر از لیگ برتر ار فوتسال خداحافظی می کنند !!! بخند رئیس خوب فوتسال