کد خبر : 116828
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 17:47
دسته‌بندی نشده
-

خسوس کاندلاس:کلید غلبه بر حریف، مسئله روانی است/ ایرانی‌ها از شکست می‌ترسند

خسوس کاندلاس:کلید غلبه بر حریف، مسئله روانی است/ ایرانی‌ها از شکست می‌ترسند
سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی فوتسال ایران در مورد بازی حساس امشب تیم های فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس، سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی فوتسال ایران درخصوص فوتبال ایران به تیم ملی کشورش هشدار داد. خسوس که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ در ایران فعالیت داشت، به مارکا گفت: در زمان حضورم در ایران، علاوه بر کی‌روش در فوتبال و ولاسکو در والیبال، مربیان بسکتبال و شمشیربازی و دیگر ورزش‌های ایران هم خارجی بودند. ایرانی‌ها همه ورزش‌های ملی خود را در منطقه‌ای چشمگیر به نام دهکده المپیک دنبال می‌کنند. روح ایرانی‌ها با ورزش گره خورده است و فوتبال به طور خاص توده‌ها را در این کشور حرکت می‌دهد. در ایران نفوذ نشریات ورزشی بیشتر از اسپانیا است. ایرانی‌ها بسیار جنگجو و ماهر هستند و کی‌روش با استفاده از این صفات تیم خوبی ساخته که در دفاع همگی بازیکنان شرکت دارند و آنهایی که خلاقیت بیشتری دارند، از آزادی عمل برای حمله برخوردارند.

خسوس ادامه داد: اما کلید پیروزی اسپانیا بر ایران مسئله روانی است. ایرانی‌ها به شدت عاطفی هستند و از شکست می‌ترسند بنابراین تا جایی که می‌توانند، رقابت می‌کنند و خطرناک هستند. همانند بازی دور قبل آنها مقابل آرژانتین در میان تمام کارهای خوبی که کارلوس کی‌روش در ایران انجام داد، یکی از مهم‌ترین کارها فرستادن بازیکنان ایرانی به فوتبال اروپا بود که باعث رشد آنها شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.