کد خبر : 116815
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 13:36
-

شمسایی:صعود ما بستگی زیادی به بازی پرتغال با مراکش دارد/ملی پوشان ما نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند

شمسایی:صعود ما بستگی زیادی به بازی پرتغال با مراکش دارد/ملی پوشان ما نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند
وحید شمسایی چهره شاخص فوتسال ایران می گوید تیم کشورمان امشب بازی سختی مقابل اسپانیا دارد و توقع پیروزی در این بازی منصفانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی چهره شاخص فوتسال ایران می گوید تیم کشورمان امشب بازی سختی مقابل اسپانیا دارد و توقع پیروزی در این بازی منصفانه نیست.

بازی امشب را چطور می بینی؟

واقعیت این است که بازی سختی داریم و با این واقعیت باید کنار بیایم که سطح فوتبال اسپانیا از ما بالاتر است.دور از انصاف است که از بازیکنان توقع پیروزی داشته باشیم هر چند ملی پوشان ما نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و شاید شگفتی بزرگ جام را رقم بزنند.

چقدر به صعود تیم ملی از این گروه امیدواری؟

صعود ما بستگی زیادی به بازی پرتغال با مراکش دارد و هر اتفاقی در آن بازی می تواند در سرنوشت ما تاثیرگذار باشد. با توجه به اینکه این بازی زودتر از بازی ماست احتمالا کادر فنی و بازیکنان هم نیم نگاهی به آن داشته باشند. فکر می کنم اگر به اسپانیا با نتیجه نزدیک ببازیم بازی آخر ما با پرتغال تعیین کننده خواهد بود.

ما در جام جهانی فوتسال سابقه رویارویی با اسپانیا را داریم و توانستیم اختلافمان با این تیم را کم کنیم. فکر می کنی این اتفاق در فوتبال هم رخ دهد؟

در همین جام آرژانتین و برزیل بازی اول خود را مساوی می کنند و آلمان می بازد.این یعنی اختلاف تیم ها با یکدیگر کم شده است.در فوتسال دیدیم که درجام جهانی ۲۰۱۶ دو تیم که همیشه در جمع تیم های حاضر در نیمه نهایی بودند این بار حذف شدند و به نظر می رسد این داستان در فوتبال هم تکرار شود و ما اگر ساختار مناسبی داشته باشیم و با تیم های بزرگ بازی کنیم می توانیم این اختلاف را نه حتما دراین دوره که به تدریج کم کنیم.این را هم بگویم که این تورنمنت یک پیش بازی برای جام ملتهای آسیا هم هست تا بتوانیم در آن قهرمان شویم.

با توجه به سابقه حضور شما در جام جهانی فوتسال،این مسابقات چه فرقی با تورنمنت های دیگر دارد؟

فوتبال را که نمی شود با هیچ رشته دیگری مقایسه کرد اما در سطح پایین تر یعنی فوتسال هم جام جهانی تفاوت های مشهودی با سایر تورنمنت ها دارد. از طرز رفت و آمد تا لباس ها، نگاه ها و حمایت ها و در راس آنها نظم و دیسیپلین خاصی که در این بازیها حاکم است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.