کد خبر : 116813
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 13:32
دسته‌بندی نشده
-

صانعی:بازی دوستانه با برزیل قطعی شده است/ قولی برای قهرمانی در المپیک نمی‌دهیم/ مشکل بازی تدارکاتی داریم

صانعی:بازی دوستانه با برزیل قطعی شده است/ قولی برای قهرمانی در المپیک نمی‌دهیم/ مشکل بازی تدارکاتی داریم
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال گفت: از حالا قول قهرمانی برای المپیک آرژنتین منطقی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۱۸ سال ایران گفت: در حال حاضر هفته دوم تمرینات ما در حال سپری شدن است و با ۲۰ بازیکن نهایی تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و طبق هماهنگی که با کادر فنی انجام شده قرار است که در طول ۶ هفته  ابتدایی تمرینات بدنسازی ادامه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بعد از تمرینات بدنسازی قرار است به کارهای تاکتیکی بپردازیم و در صورتی که در طول مدت تمرینات و بازی‌های تدارکاتی اگر برای بازیکنی مصدومیت و یا مشکلی پیش آمد ما  علاوه بر ۲۰ بازیکن نهایی ۱۰ بازیکن آماده دیگر داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم زیر ۱۸ سال همچنین در رابطه با بازی‌های تدارکاتی‌ گفت: تاکنون با چند کشور جهت بازی‌های دوستانه صحبت شده که در حال حاضر با برزیل قطعی شده اما تنها مشکلی که وجود دارد، مسافت بین دو کشور  و رفت و آمد است که آیا مستقیم ازبرزیل راهی آرژنتین شویم و یا اینکه مجددا به ایران برگشته و سپس راهی مسابقات المپیک شویم که این موضوع در حال بررسی است.

صانعی گفت: طبق هماهنگی‌های که با کمیته ملی المپیک انجام شده قرار است اعزام  تیم فوتسال به آرژانتین هفتم یا دهم مهرماه انجام شود. امیدوارم بتوانیم قبل از این مسابقات بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم به این دلیل که تنها مشکل حال حاضر نداشتن بازی‌های تدارکاتی است.

وی در پاسخ به سوالی که آیا این تیم پتانسیل قهرمانی در المپیک را دارد یا خیر گفت: این تیم  قهرمان آسیا شده و توقعات از آن زیاد است.قول قهرمانی دادن کار درست و منطقی نیست که بخواهم از همین الان بگوییم این تیم قهرمان می‌شود، اما این قول را از طرف خود، کادر فنی و بازیکنان می‌دهم که با تمام وجود تلاش می‌کنیم که از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.