کد خبر : 116820
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 13:40
-

صمیمی:باید فکری به حال تجربه اسپانیا و پرتغال بکنیم/از طریق کرنر یا ضربه ایستگاهی می توانیم به اسپانیا گل بزنیم

صمیمی:باید فکری به حال تجربه اسپانیا و پرتغال بکنیم/از طریق کرنر یا ضربه ایستگاهی می توانیم به اسپانیا گل بزنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال معتقد است تیم ملی با بازی دفاع ضد حمله مقابب اسپانیا شانس نتیجه گرفتن را دارد.گفتگو با علیرضا صمیمی را بخوانید: بازی امشب تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا را چطور می بینی؟ اول تبریک بگویم بابت بازی خوبی که تیم ملی مقابل مراکش داشت و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال معتقد است تیم ملی با بازی دفاع ضد حمله مقابب اسپانیا شانس نتیجه گرفتن را دارد.گفتگو با علیرضا صمیمی را بخوانید:

بازی امشب تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا را چطور می بینی؟

اول تبریک بگویم بابت بازی خوبی که تیم ملی مقابل مراکش داشت و مردم ایران را خوشحال کردند و از بازی غرور آفرین آنها لذت بردیم.امیدواریم با نگرشی که آقای کارلوس کی روش دارند مقابل اسپانیا هم موفق باشیم. فکر می کنم در این بازی هم از سیستم دفاع ضدحمله استفاده می کنیم.اسپانیا تیم بزرگی است اما فراموش نکنید ایران هم قدرت اول آسیاست و سالهاست که در این سطح قرار دارد.

فکر می کنی مثل فوتسال در فوتبال هم بتوانیم اسپانیا را متوقف کنیم؟

قطعا جام جهانی قابل پیش بینی نیست.من خودم طرفدار سرسخت آلمان هستم اما دیدیم که بازی اول را به مکزیک باخت یا اینکه همین بازی با مراکش همه در ۱۵ دقیقه اول می خواستیم بازی با همان نتیجه تساوی تمام شود.ایران نشان داده که می تواند فوتبالش ار به حریف دیکته کند و فکر می کنم از طریق کرنر یا ضربه ایستگاهی می توانیم به اسپانیا گل بزنیم.

شما به صعود تیم ملی از گروه مرگ خوشبین هستی؟

دوتیم فوق العاده  حرفه ای در این گروه هستند که بازیکنانش فینال جام جهانی،فینال یورو،فینال جام باشگاه های اروپا و … را تجربه کرده اند و فکر می کنم اگر برای تجربه بالای اسپانیا و پرتغال برنامه داشته باشیم و آن را کنترل کنیم امکان امتیاز گرفتن و صعود از گروه هست.این دو تیم بازیکنانی دارند که ضربه آخر را با دقت می زنند و از کمترین فرصت بهترین بهره را می برند بر عکس ما که باید از چند موقعیت خود به یک گل برسیم. اگر این فاصله را کم کنیم رسیدن به امتیاز بعید نیست.

سطح بازی های جام جهانی را چطور می بینید؟

من خودم دو جام جهانی را تجربه کردم. در سال ۲۰۱۲ روی نیمکت بودم  در سال ۲۰۱۶ بازی کردم.سال ۲۰۰۸ هم در آخرین اردو خط خوردم.بازی ها را از تلویزیون دیدم. آن زمان فکر می کردم بازی کردن در این مسابقات کاری ندارد اما وقتی خودم تجربه کردم و فضای مسابقات را دیدم واقعا متفاوت از هر تورنمتی است و بازی کردن در آن سخت است. بازی با ضعیف ترین تیم ها هم در این مسابقات دشوار است.فکر می کنم حضور در یک دوره جام جهانی به اندازه ۱۰ سال بازی کردن تجربه به آدم می دهد و حتی بازیکنان بزرگ هم گاهی در جام جهانی نمی توانند موفق باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.