کد خبر : 116817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 13:38
-

طاهری:دیدید که دوره قبل چه بازی خوبی مقابل آرژانتین ارائه دادیم/نباید در بازی امشب توقع پیروزی داشته باشیم

طاهری:دیدید که دوره قبل چه بازی خوبی مقابل آرژانتین ارائه دادیم/نباید در بازی امشب توقع پیروزی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال می گوید اسپانیا مدعی همیشگی جام است و در این بازی هم نباید انتظار برد داشته باشیم. بازی با اسپانیا را چطور می بینی؟ آنها همیشه مدعی هستند و این دوره هم که از آماده ترین تیمهای جام. به نظرم نباید در بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال می گوید اسپانیا مدعی همیشگی جام است و در این بازی هم نباید انتظار برد داشته باشیم.

بازی با اسپانیا را چطور می بینی؟

آنها همیشه مدعی هستند و این دوره هم که از آماده ترین تیمهای جام. به نظرم نباید در بازی امشب توقع پیروزی داشته باشیم و همین که آبرومندانه بازی کنیم مورد قبول است.البته که پیروزی یا مساوی هم خیلی ایده آل است و دوست داریم این اتفاق بیفتد. اسپانیا بهترین لیگ و بهترین بازیکنان را دارد و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.

ما در فوتسال هم توانستیم از اسپانیا امتیاز بگیریم.در فوتبال هم امکان این اتفاق هست؟

البته ما در فوتسال شرایط متقاوتی داشتیم اما همین فوتبال هم دیدید که دوره قبل چه بازی خوبی مقابل آرژانتین ارائه دادیم و در بازی با اسپانیا هم ما بازنده مطلق نیستیم و امید داریم به خصوص با نمایش خوبی که در بازی اول ارائه دادیم  نگاه ها به سمت ما معطوف شده است.

می توانیم به صعود از این گروه فکر کنیم؟

گروه سختی داریم اما بردی که مقابل مراکش آوردیم روحیه تیم را بالا برده است.ما باید با جنگندگی دو بازی حساس بعدی را پشت سر بگذاریم هر چند به نظرم بازی کلیدی ما مقابل پرتغال است که تکلیف را روشن می کند.

جام جهانی چه تفاوتی با سایر تورنمنت ها دارد؟

اصلا قابل مقایسه نیست.کیفیت بازی ها بسیار بالاست و همه تیم ها با بالاترین میزان آمادگی به مسابقات می آیند. این رقابتها انگیزه بازیکنان را هم بالا می برد و جدا از تیمی، فردی هم شرایطش متفاوت است.در کل بازی در جام جهانی لذتبخش است و امیدواریم ما با صعود از گروه شگفتی ساز شویم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

خیلی آقایی