کد خبر : 116889
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 13:18
-

سرمربی زیر ۲۰ سال به تیم لیگ برتری پیوست

سرمربی زیر ۲۰ سال به تیم لیگ برتری پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته آغازین مرداد آغاز می شود و اکنون ، فصل نقل و انتقالات می تواند تعیین کننده آینده تیم های مدعی باشد. در این میان تیم فوتسال نگین شبنم تهران که جایگزین نفت شده با جدیت به دنبال جذب بازیکن است و به نظر می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته آغازین مرداد آغاز می شود و اکنون ، فصل نقل و انتقالات می تواند تعیین کننده آینده تیم های مدعی باشد. در این میان تیم فوتسال نگین شبنم تهران که جایگزین نفت شده با جدیت به دنبال جذب بازیکن است و به نظر می‌رسد باید منتظر ظهور مدعی جدیدی برای لیگ برتر فوتسال باشیم.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال امروز قرارداد خود را با نگین شبنم ثبت کرد. یاری فصل گذشته، در نیم فصل به تیم بحران زده پاسارگاد زنجان ملحق شد و توانست تحول ملموسی در این تیم زنجانی که با مشکلات بسیاری هم روبرو بود ، ایجاد کند.

حضور شهناز یاری با کوله باری از تجربه در نگین شبنم به معنای تشکیل یک تیم قدرتمند در لیگ برتر خواهد بود. سوسن رضاپور یکی از بازیکنانی بود که با عقد قرارداد با نگین شبنم به این تیم پیوست.

سوسن رضاپور بازیکنی که بارها به اردوی تیم ملی فوتسال فراخوانده شده و سال گذشته در نفت طلاییه بازی می کرد عضو جدید نگین شبنم است. ۱۴ سال حضور در عرصه فوتسال از سوسن رضا پور یک بازیکن با تجربه ساخته است و اکنون رضا پور عضو جدید تیم شهناز یاری است.

باشگاه نگین شبنم همچنین بخشی از مبالغ قرارداد فصل جدید را در قالب چک به مربی و بازیکن جدیدش پرداخت کرد. آن هم در شرایطی که یک ماه تا آغاز لیگ باقی مانده و خوش حسابی تیم تازه وارد ، این تیم را در موقعیت ویژه ای قرار می دهد. عقد قرارداد با ۹ بازیکن دیگر نیز ، روز پرکار باشگاه نگین شبنم را کامل کرد.

در همین حال ، گفته می شود نگین شبنم تلاش می کند طی روزهای آینده به طور جدی دست به تقویت تیم خود بزند. در این شرایط ، پدیدار شدن مدعی جدید برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ۹۷ دور از ذهن نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.