کد خبر : 116884
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 12:41
-

سلیمانی: تیم‌هایی که مبلغ ورودی خود را پرداخت نکنند نمی توانند در لیگ شرکت کنند

سلیمانی: تیم‌هایی که مبلغ ورودی خود را پرداخت نکنند نمی توانند در لیگ شرکت کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقال تیم های لیگ برتری فوتسال گفت: طبق اعلام قبلی سازمان لیگ پایان خرداد مهلت ارسال مدارک تیم های لیگ برتری بوده در حال حاضر از ۱۴ تیم لیگ برتری فقط ۱۰ تیم توانستند مبلغ ورودی  را پرداخت و مدارک  خود را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقال تیم های لیگ برتری فوتسال گفت: طبق اعلام قبلی سازمان لیگ پایان خرداد مهلت ارسال مدارک تیم های لیگ برتری بوده در حال حاضر از ۱۴ تیم لیگ برتری فقط ۱۰ تیم توانستند مبلغ ورودی  را پرداخت و مدارک  خود را ارسال کنند.

وی در ادامه گفت:  البته چهار تیمی که نتوانستند مدارک خود را ارسال کنند از کمیته فوتسال فرصت  چند روزه درخواست کردند که بتوانند مبلغ ورودی را پرداخت و مدارک خود را ارسال کنند که این موضوع باید در هیأت رئیسه مطرح و بررسی شودکه آیا می‌توان برای این تیمها سیستم را باز کرد یا خیر؟

دبیر کمیته فوتسال گفت: امسال بر خلاف سالهای گذشته در هیأت رئیسه تصمیم گرفتند که تمام تیم‌ها باید مبلغ ورودی که ۳۵ میلیون تومان است را نقدی و به حساب سازمان لیگ پرداخت کنند و تا این مبلغ واریز نشود سیستم آنها باز نمی‌شود و نمی‌توانند مدارک خود را ارسال کنند.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که قبلاً کمیته فوتسال اعلام کرده بود که اگر تیم ها مدارک خود را در موعد مقرر ارسال نکنند از حضور آنها در لیگ جلوگیری می‌شود گفت: همانطور که گفتم در حال حاضر سیستم بسته شده و این تیمها حق حضور در لیگ را ندارند. تا این تیمها مبلغ ورودی خود را پرداخت نکنند اجازه حضور ندارند حتی اگر شده لیگ را با ۱۰ تیم برگزار کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.