کد خبر : 116856
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 10:04
-

نجاریان:صحبت ها برای حضور شمسایی در حد یک پیشنهاد دوستانه بود/این پیشنهاد جدی نبود!

نجاریان:صحبت ها برای حضور شمسایی در حد یک پیشنهاد دوستانه بود/این پیشنهاد جدی نبود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل فوتسال شهروند ساری علت اصلی ابقاء کادر فنی سال قبل را اتکاء به ساختار بومی برای تقویت فوتسال استانی بیان کرد. سعید نجاریان با وجود انتقاد از نتایج سال قبل تیمش در لیگ برتر فوتسال ایران ، گفت که تیمش برای سال جاری با بازگشت ۲ بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل فوتسال شهروند ساری علت اصلی ابقاء کادر فنی سال قبل را اتکاء به ساختار بومی برای تقویت فوتسال استانی بیان کرد.
سعید نجاریان با وجود انتقاد از نتایج سال قبل تیمش در لیگ برتر فوتسال ایران ، گفت که تیمش برای سال جاری با بازگشت ۲ بازیکن قبلی از سربازی و پیوستن به تیم ، وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت .
وی در مورد موضوع انعقاد قرارداد با وحید شمسایی سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات دریایی و کاپیتان اسبق تیم ملی و بازیکن سال آسیا هم گفت : صحبت ها برای حضور آقای شمسایی به مازندران جدی نبوده و در حد یک پیشنهاد دوستانه بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری ابراز امیدواری کرد تا تیمش در فصل آینده رقابت های فوتسال که ۱۵ تیر ماه استارت می خورد ، بتواند در بین تیم های اول تا پنجم قرار بگیرد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

h یکشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
آخه نجاریان تو به این حرفا نمیخوری که شمسایی رو بیاری
خودت میدونی که چقدر گفتی بیاد نیومد چون پولت به درد ماهی گیری میخوره