کد خبر : 116908
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 15:23
-

ترابیان:سال قبل هم به گیتی پسند پیشنهاد دادم که مشاورشان شوم/کفاشیان گفت اشکالی ندارد مشاور مس باشم

ترابیان:سال قبل هم به گیتی پسند پیشنهاد دادم که مشاورشان شوم/کفاشیان گفت اشکالی ندارد مشاور مس باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد اینکه این موضوع صحت دارد که شما به عنوان مشاور بین‌المللی باشگاه مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا منصوب شدید گفت: بله! این موضوع صحت دارد. بنده به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال وظیفه خود می‌دانم که اگر هر باشگاهی از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد اینکه این موضوع صحت دارد که شما به عنوان مشاور بین‌المللی باشگاه مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا منصوب شدید گفت: بله! این موضوع صحت دارد. بنده به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال وظیفه خود می‌دانم که اگر هر باشگاهی از این کمیته درخواست کمک کند به این باشگاهها کمک کنم.مخصوصا اگر نمایندگان ایران در عرصه‌های ملی و یا بین‌المللی باشند.

وی در ادامه گفت: این موضوع جدیدی نیست، کمیته فنی فوتسال حتی سال قبل هم به  باشگاه گیتی‌پسند نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا این پیشنهاد را دادکه اگر هر کمکی از دست کمیته فنی برمی‌آید، این کمیته حاضر است به آن باشگاه کمک کند و به نظر من این موضوع وظیفه هر ایرانی چه فدراسیون فوتبال، چه کمیته فوتسال و کمیته فنی است.

رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: باشگاه مس سونگون درخواستی در رابطه با اینکه این باشگاه یکسری کارهای بین‌المللی در جام باشگاه‌های آسیا دارد داشت و خواستار این موضوع شد که در صورت امکان از تجربیات کمیته فنی و فدراسیون فوتبال استفاده کند و همچنین درخواست داشت که اینجانب به عنوان مشاور بین الملل باشگاه مس در جام باشگاههای آسیا حضور داشته باشم.

ترابیان در پایان گفت: بعد از این درخواست با کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در رابطه با پیشنهاد باشگاه مس صحبت کردم که وی عنوان کرد مشکلی نیست و در صورتی که کمک و یا کاری از دست شما برمی‌آید برای این باشگاه انجام دهید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.