کد خبر : 116917
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 18:08
-

۴ تیم لیگ برتر فوتسال کنار گذاشته می‌شوند/ تصمیم نهایی، یکشنبه آینده

۴ تیم لیگ برتر فوتسال کنار گذاشته می‌شوند/ تصمیم نهایی، یکشنبه آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره ارسال مدارک باشگاه‌های لیگ برتری به سازمان لیگ فوتسال و اینکه تاکنون چند باشگاه اقدام به ارسال مدارک خود کرده‌اند،‌ اظهار داشت: تاکنون ۱۰ تیم مدارک خود را ارسال کرده و چهار تیم مدارکی برای ما نفرستاده‌اند. با اتمام مهلت ثبت‌نام،‌ سایت ما هم بسته شده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره ارسال مدارک باشگاه‌های لیگ برتری به سازمان لیگ فوتسال و اینکه تاکنون چند باشگاه اقدام به ارسال مدارک خود کرده‌اند،‌ اظهار داشت: تاکنون ۱۰ تیم مدارک خود را ارسال کرده و چهار تیم مدارکی برای ما نفرستاده‌اند. با اتمام مهلت ثبت‌نام،‌ سایت ما هم بسته شده و الان همه دوستان تصمیم‌شان این است که لیگ را با ۱۰ تیم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: روز یکشنبه آینده جلسه هیئت رئیسه فوتسال تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد، اما همانطور که گفتم همه اعضا این تصمیم را دارند که لیگ برتر امسال را با ۱۰ تیم برگزار کنند.

دبیر کمیته فوتسال در خصوص اسامی تیم‌هایی که مدارکشان را به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند،‌ گفت: تیم‌های شهرداری ساوه،‌ آتلیه طهران قم، مقاومت قرچک ورامین و ارژن شیراز چهار تیمی هستند که مبلغ ورودی خود را پرداخت نکرده و مدارکی هم ارسال نکرده‌اند. سایت‌ ما هم از شب گذشته بسته شده و فرصت آن هم تمدید نخواهد شد. هیئت رئیسه سازمان لیگ نسبت به این تصمیم خود مصمم است.

سلیمانی در رابطه با قانون منع بازیکنان لژیونر از حضور در لیگ برتر فوتسال تا پایان نیم‌فصل نخست و رسیدگی مجدد به این قانون، گفت: این موضوع روز یکشنبه مورد بررسی قرار خواهد،‌ اما همانطور که قبلا هم گفته‌ام، قانون به ما اجازه دیگری نمی‌دهد،‌ مگر اینکه در جلسه روز یکشنبه تصمیم دیگری گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اره چهارشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

مستر کفاشیان خودت که نمیری این نوچه هاتو بنداز بیرون گند زدن به فوتسال مملکت

نام ... چهارشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

اقای کفاشیان ، لطفا سلیمانی را برکنار کنید خواهش میکنیم