کد خبر : 116922
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 15:23
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: یزد می تواند میزبان مسابقات بین المللی فوتسال شود/ شهری که امکانات داشته باشد را به چرخه میزبانی وارد می کنیم

ترابیان: یزد می تواند میزبان مسابقات بین المللی فوتسال شود/ شهری که امکانات داشته باشد را به چرخه میزبانی وارد می کنیم
رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در صورتی که استادیوم‌های استان یزد ترمیم شود، این استان می تواند میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد سفر روز گذشته خود به استان یزد گفت: هیأت فوتبال استان یزد از کمیته فنی  فوتسال  درخواستی داشتند که در صورت امکان از استادیوم‌های ورزشی این استان برای میزبانی رقابت‌های داخلی و بین‌المللی، استفاده شود که در رابطه با این موضوع  روز گذشته برای بررسی امکانات و زیرساخت ها به این استان سفر کردیم.

وی در ادامه گفت:‌ در استان یزد استادیوم‌های ورزشی و استعدادهای فراوانی وجود دارد که فقط  نیاز به کمی ترمیم دارد که اگر اداره کل ورزش جوانان این استان  این کار را انجام دهد، قابلیت برگزاری بازی های ملی و بین المللی را داراست. ما در کمیته فنی مصوب کردیم که میزبانی مسابقات فوتسال به چند استان بسط و گسترش دهیم البته روی این موضوع  AFC هم تاکید فراوان دارد که در تمام شهرها و یا مراکز استانی که امکانات ورزشی  خوبی دارند، به عنوان میزبان مسابقات ملی و بین المللی استفاده شود.

رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال گفت: از همین رو کمیته فنی و توسعه فوتسال تصمیم گرفته هر استانی که توانایی و امکانات خوبی جهت میزبانی مسابقات دارد، به چرخه میزبانی وارد کنیم. در صورتی که استادیوم‌های شهر یزد ترمیم شود، جهت تشویق جوانان و نوجوانان علاقمند این استان از این به بعد از این استان  به عنوان میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی استفاده می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.