کد خبر : 116924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 17:06
-

روزپیکر :مشکل اصلی این روزها بدنسازی بازیکنان و عدم بازی دوستانه است/امیدوارم با ورود و حمایت مسئولان به مشکل خاصی بر نخوریم

روزپیکر :مشکل اصلی این روزها بدنسازی بازیکنان و عدم بازی دوستانه  است/امیدوارم با ورود و حمایت مسئولان به مشکل خاصی بر نخوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم آذرخش سرخون که با حضور مسوولان استانی تمرینات خودش را برای این فصل از لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شروع کرد این روزها تمرینات خوبی را انجام می دهد. عباس روزپیکر سرمربی آذرخش درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تاکنون چند جلسه‌ای است که تمرینات خودمان را شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم آذرخش سرخون که با حضور مسوولان استانی تمرینات خودش را برای این فصل از لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شروع کرد این روزها تمرینات خوبی را انجام می دهد.

عباس روزپیکر سرمربی آذرخش درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تاکنون چند جلسه‌ای است که تمرینات خودمان را شروع کرده ایم و بازیکنان با انگیزه خوبی دارند کارشان را انجام می دهند.

وی بیان داشت: نسبت به سال گذشته فعلا چهار تغیر داشته ایم که هماهنگ کردن بازیکنان جدید با بازیکنان قدیمی کمی زمان خواهد برد .

روزپیکر گفت: بازیکنان بسیار خوبی را به تیم اضافه کرد ه ایم و مشکل اصلی این روزها تیم تنها بدنسازی بازیکنان و عدم بازی دوستانه است و تنها دلیل این مشکلات هم دیر بسته شدن تیم است.

سرمربی تیم آذرخش در خصوص این که آیا بازیکن جدید دیگری هم به تیم اضافه خواهد شد یا نه گفت: فعلا که نقل و انتقالات به پایان رسیده است ولی در ادامه حتما این اتفاق خواهد افتاد و در نیم فصل دو بازیکن ما که به خدمت سربازی رفته اند به تیم اضافه خواهند شد. روزپیکر درباره این که قرار است یک مربی غیر بومی در کنارش به عنوان مربی اول کار کند اظهار داشت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندار د زیرا کادر فنی بسیار خوبی داریم و با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی داریم تیم جدید را می سازیم .

وی گفت: این که در استان هرمزگان خیلی ها بر این باور هستند که همه‌ مسائل فنی تیم بر دوش بنده است یک باور غلط است و به جرات می گویم بهترین همکاران را دارم و از همه آن ها که در این چند سال در کنار من هستند تشکر می‌کنم و به همه آن ها افتخار می کنم .

روز پیکر بیان داشت : علی امیری ، محمد حسینی نژاد ، عقیل عباسی، جلال کمالیان و امید پرمر از مربیان بومی خوب و کار بلد هرمزگان هستند و بنده در این چند سال در کنار این مربیان باعث سر بلندی آذرخش شده‌ایم به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده‌ایم د و حتی سرپرست تیم موسی زاهدی و تدارکات علی فیروزی هم نقش بسزایی در تیم دارند.

سرمربی تیم آذرخش در باره مشکلات مالی تیم هم گفت: بخش اول مشکلات مالی که مربوط به بدهی به فدراسیون و پرداخت ورودیه بود انجام شد و بخش دیگر بدهی های سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی که انجام شده است در تاریخ های مشخص شده پرداخت خواهد شد و امیدوارم با ورود و حمایت مسوولان به مشکل خاصی بر نخوریم و بدون دغدغه مالی بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم .

سرمربی تنها تیم لیگ برتری فوتسال هرمزگان گفت : امیدوارم فصل جدید فصل خوبی برای ما باشد و از خجالت هوادران خود بیرون بیایم ولی باید این موضوع را بگویم اگر در این چند سال موفق عمل کرده ایم بخشش عظیمیش مربوط به هواداران بوده و از همه آنها در خواست دارم که در این فصل هم از ما حمایت نمایند و ما را تنها نگذارند به خصوص در بازی های اول که با توجه به دیر شروع شدن تمرینات و از دست دادن زمان برای ساختن تیم بیشتر از همیشه به آنها نیاز داریم.

وی در پایان اظهار داشت: علی عابدین بازیکن سابق تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز، واموس اندونزی و پارسیان شهر قدس، مصطفی طیبی از فرش‌آرامشهد، مرتضی فراهانی از مقاومت البرز و بهروز جعفری از تیم تاسیسات دریایی تهران چهار بازیکن جدید تیم آذرخش هستند ، ضمن این که مسعود محمدی، میلاد چراغی ، میثم خیام و میثم برمشوری چهار بازیکن فصل گذشته تیم آذرخش با پیوستن به تیم های فرش آرا مشهد ، دالیان چین ، مقاومت البرز و ارژن شیراز از جمع ما جدا شدند.فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ۱۵ تیر آغاز می‌شود و نارنجی پوشان آذرخش در هفته نخست این رقابت‌ها در بندرعباس میزبان تیم ارژن شیراز هستند.

تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.