کد خبر : 116930
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1397 - 11:56
دسته‌بندی نشده
-

شرایط بحرانی لیگ‌برتر باعث آمدنم به اندونزی شد/ با حضور موریه‌کا و سوفاووت نظرم در مورد لیگ اندونزی عوض شد/ واموس روزی قهرمان آسیا می‌شود

شرایط بحرانی لیگ‌برتر باعث آمدنم به اندونزی شد/ با حضور موریه‌کا و سوفاووت نظرم در مورد لیگ اندونزی عوض شد/ واموس روزی قهرمان آسیا می‌شود
گلر ايراني واموس اندونزي گفت: متاسفانه با خروج تاسيسات از ليگ‌برتر، شرايط ليگ ما به حدي بحراني شد كه ترجيح دادم براي ادامه فوتسالم راهي اندونزي شوم.

مصطفی نظری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با اینکه چند پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی همچون پارسیان شهر قدس و فرش‌آرای مشهد داشتم که باید همین جا هم از تقوی و پیشنهاد سخاوتمندانه باشگاه فرش‌آرا که همه ساله به من لطف داشته تشکر کنم، ترجیح دادم فوتسالم را در خارج از کشور دنبال کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه با رفتن تاسیسات شرایط مالی بازیکنان هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفت؛ از آنجا که همه ساله، همیشه قرارداد خوب بسته بودم و نمی‌توانستم شرایط مالی‌ام را بیش از حد پایین بیاورم، ماندن با ارقام پایین در لیگ ایران برایم غیرمتعارف بود و به همین خاطر به پیشنهاد خوب باشگاه واموس پاسخ مثبت دادم.

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی ایران با بیان اینکه نظرش در مورد فوتسال اندونزی تغییر کرده، تاکید کرد: طبیعتا که هیچ لیگی در آسیا به لحاظ بار فنی، لیگ ایران نمی‌شود اما وقتی به اینجا آمدم و دیدم بازیکنان خوب و تاپ فوتسال آسیا همچون موریه‌کا و سوفاووت از ژاپن و تایلند در لیگ اندونزی بازی می‌کنند، نظرم در مورد سطح لیگ فوتسال این کشور تغییر کرد.

وی تصریح کرد: اکنون برای جام باشگاه‌های آسیا در خدمت واموس هستم اما برای لیگ بعد از پیشنهاد و صحبت‌های کلی‌ای که از تهران شروع شد، اکنون بیشتر راغب شدم که با این بازیکنان که در اندونزی هستند و با توجه به شرایط مالی خوبی که پیش رویم است، به احتمال زیاد در لیگ اندونزی نیز باقی بمانم. احتمالا هفته آینده قراردادم برای لیگ هم بسته می شود.

نظری در خصوص شرایط واموس در جام باشگاههای آسیا نیز خاطر نشان کرد: واموس میزبان است که این پوئن بسیار خوبی است و کلا اندونزی تماشاگران فوق‌العاده خوب و خونگرمی دارد که می‌توانند برگ برنده واموس در جام باشگاههای آسیا باشند و می‌توانند به ما کمک کنند.

وی افزود: در این چند جلسه که همراه تیم بودم و حتی اردویی که خارج از شهر واموس داشتیم حمایت تماشاگران بی‌نظیر بود. جالب اینکه تماشاگران همه سوابق بازیکنان را نیز دارند و حتی افتخارات مرا همچون لقب صخره سنگی که فیفا در مطلبش نوشته بود را سرچ کرده بودند که برایم بسیار جالب و غرورآمیز بود. اینجا اطلاعات خوبی در مورد بازیکنان ایرانی دارند.

دروازه‌بان جدید واموس در خصوص شایعات جدایی فلاح سرمربی ایرانی این باشگاه پس از رقابتهای آسیایی نیز یادآور شد: ابتدا باید بگویم که آقای فلاح در این چند نه تنها واموس بلکه فوتسال اندونزی را به جلو برده است. صحبتی که با ایشان داشتم فعلا تصمیمش بر این است که بعد از جام باشگاه‌ها برگردد اما نمی‌دانم چرا ایشان چنین تصمیمی دارد. به شخصه امیدوارم اگر ماندنی شدم، ایشان هم به عنوان کسی که این تیم را قهرمان کرده بماند و بتوانیم در کنار هم و ساپورت هم، شرایط متفاوت‌تر و انشاالله بهتری را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.

«پیش‌بینی دروازه‌بان باتجربه واموس از نتایج این تیم در جام باشگاههای آسیا چیست؟» نظری چنین پاسخ داد: چون اولین حضور واموس در جام باشگاههای آسیا است ما امیدوارم در وهله اول از گروه صعود کنیم. برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام شده است و می‌خواهیم به مراحل بالا برویم. در گروه ما چین، ژاپن و میانمار است و قطعا پس از دور گروهی صعود تا فینال بسیار سخت است.

وی با تمجید از مدیرعامل واموس تصریح کرد: آنها یک مدیرعامل خوب و خوش فکر دارند که اشراف عالی‌ای بر فوتبال آسیا و همچنین لیگ ایران دارد. همه برنامه‌ریزی باشگاه برای این است که بتوانند در این مسابقات آسیایی مقام خوبی بدست بیاورند. در عین حال احتمال اینکه واموس با برنامه‌ریزی بلند مدت مدیرانش روزی قهرمان آسیا شود هرگز دور از ذهن نیست.

مصطفی نظری در خاتمه یادآور شد: با سابقه خوب مربی و بازیکنان ایرانی قبل از من، به نظرم حضور من نیز ادامه بستری است برای راه‎یابی سایر بازیکنان ایرانی به لیگ‌های آسیایی خصوصا اندونزی که بیایند و لیگ این کشور را پرستاره کنند. فوتسال ایران همیشه نامبر وان آسیا بوده و همه دوست دارند که بازیکن ایرانی در این لیگ پا به توپ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

بهتره همون جا بمونى چون الان در سطح اندونزى بیشتر نیستى!! همه دروازبان هاى لیگ از تو بهتر هستند