کد خبر : 117020
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 12:39
-

خداحافظی فوتسالی ملی پوشان فوتبال

خداحافظی فوتسالی ملی پوشان فوتبال
بازیکنان تیم ملی فوتبال هم با اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند روز پس از نمایش غرور برانگیز تیم ملی فوتبال در جام جهانی که علیرغم کسب ۴ امتیاز مقابل غول های فوتبال جهان، از راهیابی به مرحله بعدی بازماندند ابتدا رضا قوچان نژاد ستاره محجوب و محبوب تیم ملی در پست اینستاگرامی خداحافظی کرد که در بخش هایی از آن در لفافه از اینکه در جام جهانی فرصت بازی پیدا نکرده هم گلایه داشت.

پس از او خبر خداحافظی آزمون هم رسانه ای شد و او هم مثل دیگر مهاجم تیم ملی در پستی اینستاگرامی دلایل این تصمیم را اعلام کرد که به نظر می رسد هجمه ای که به او پس از بازی ها در فضای مجازی شد در این تصمیم نقش داشته است. هر چه باشد این دو بازیکن تصمیم گرفتند خداحافظی خود را آن هم پس از این موفقیت از طریق صفحه شخصی خود رسانه ای کنند و حالا هم خبرهایی از این اقدام مشابه از سوی سه بازیکن دیگر یعنی شجاعی،منتظری و دژاگه هم شنیده می شود که البته باید منتظر صحت و سقم آن باشیم.

این اتفاق ها ما را یاد آنچه پس از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا رخ داد می اندازد. فوتسالی ها در شرایطی که حلاوت و شیرینی قهرمانی دوباره در آسیا زیر زبانشان بود با پست اینستاگرامی فرهاد توکلی ستاره تیم ملی در این مسابقات روبرو شدند که از تیم ملی خداحافظی کرده است.در حالی که او در اوج آمادگی به سر می برد و خداحافظی او به نوعی شوکه کننده بود.

پس از او مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور نیز پست هایی گلایه آمیز گذاشتند که برخی آنها را کناره گیری از تیم ملی عنوان کردند. البته هر سه بازیکنان از شرایط موجود در تیم ملی و برخی تبعیض ها گلایه داشتند تا با خداحافظی اعتراض خود را اعلام کنند. درا ین میان ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی موضعی جدی نگرفت و عنوان کرد که با این بازیکنان صحبت می کند و با توجه به اینکه تا کنون اردو و بازی جدی هم در انتظار تیم ملی نبوده مشخص نیست اصلا این بازیکنان به تیم ملی بر می گردند. یا نه.

در آن زمان به نظر می رسید ناظم الشریعه و کمیته فوتسال به خوبی این قضیه را مدیریت نکردند اما انتظار می رود کی روش و فدراسیون فوتبال در این زمنیه ورود کرده و اجازه ندهند ملی پوشان فوتبال یک به یک این شیرینی موفقیت را برای مردم زهر کنند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

تیم ملى چه فوتبال و چه فوتسال از همه بازیکنان بزرگتر هست هر کسى براى تیم ملى کشورش کلاس بذاره از چشم مردم میافته همه ى اینا هر چى دارند از تیم ملى و مردم دارند اگر هم نمیخوان بهتره از تیم ملى بروند به سلامت بهتر از اینا میان تیم ملى مردم نگران نیستند

لایقی شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

سلام.برگزاری دوره های مربیگری فوتسال سطح یک و دو اسیا در چهارمحال وبختیاری.جهت اطلاعات بیشتر۰۹۱۳۱۸۵۵۶۰۴لایقی واحد اموزش چهارمحال