کد خبر : 117022
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 17:21
-

میزبانی گیتی پسند در کدام سالن؟/ حسرت میزبانی اصفهانی‌ها در ۲۵ آبان

میزبانی گیتی پسند در کدام سالن؟/ حسرت میزبانی اصفهانی‌ها در ۲۵ آبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمتر از دو هفته دیگر لیگ برتر فوتسال ۹۷ آغاز خواهد شد و باشگاه گیتی‌پسند تنها نماینده استان در لیگ برتر خواهد بود. سرخ پوشان اصفهان نزدیک به یک ماه است که تمرینات خود را زیر نظر رضا لک سرمربی جدید خودشان آغاز کرده‌اند در نقل و انتقالات هم حسابی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمتر از دو هفته دیگر لیگ برتر فوتسال ۹۷ آغاز خواهد شد و باشگاه گیتی‌پسند تنها نماینده استان در لیگ برتر خواهد بود.

سرخ پوشان اصفهان نزدیک به یک ماه است که تمرینات خود را زیر نظر رضا لک سرمربی جدید خودشان آغاز کرده‌اند در نقل و انتقالات هم حسابی ریخت و پاش کرده‌اند و بسیاری از ستاره‌های تیم ملی را جذب کرده‌اند، به طوری که قهرمانی در لیگ برتر کمترین انتظاری است که هواداران از این تیم دارند.

موضوع میزبانی آن‌ها در اصفهان تبدیل به یک مساله تکراری شده است و پیش از هر فصل موضوع انتقال مسابقات به ورزشگاه مجهز ۲۵ آبان مطرح می‌شود ولی سرانجام این تیم در ورزشگاه کوچک و قدیمی پیروزی میزبان حریفانش می‌شود.

* بستر سخت‌افزاری اصفهان مهیای فوتسال است

محمد جهانشاهی دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان اظهار کرد: تا این لحظه جلسه رسمی با مسؤولان باشگاه نداشته‌ایم، اما پیش از آن هیأت فوتبال مقدماتی که برای میزبانی لازم بود را انجام داده است و بستر سخت‌افزاری برای میزبانی مهیا است.

وی در مورد مکان برگزاری مسابقات افزود: گیتی‌پسند هم‌اکنون در سالن پیروزی در حال تمرین است؛ ورزشگاه ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان هم آمادگی لازم برای میزبانی از این مسابقات را دارد و ما هر دو سالن را در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم تا خودشان محل مسابقاتشان را انتخاب کنند.

ورزشگاه ۲۵ آبان هم البته بی‌نقص نیست و این ورزشگاه هم همانند ورزشگاه نقش‌جهان مشکلاتی دارد؛ بزرگ‌ترین معضل این سالن مسیرهای دسترسی به آن است که جهانشاهی دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان می‌گوید وسایل حمل و نقل عمومی برای هواداران مهیا می‌کنیم.

* حسرت میزبانی لیگ برتر در ۲۵ آبان به دل اصفهانی‌ها

سالن چندمنظوره ۲۵ آبان که تاکنون فقط میزبان چند دوره مسابقات فوتسال و یک دوره مسابقات کشتی بوده است، یک پتانسیل و ظرفیت بزرگ در شهر اصفهان محسوب می‌شود، اما باشگاه گیتی‌پسند دسترسی آسان سالن پیروزی را به بزرگی و به روز بودن ۲۵ آبان ترجیح می‌دهد تا در هر بازی شاهد تعداد بیشتری از هوادارانش باشد.

البته سرخ‌پوشان اصفهانی که همیشه جز مدعیان بوده‌اند، در این فصل هم با خرید بازیکنان ملی‌پوش امید اول قهرمانی در غیاب تاسیسات به حساب می‌آیند و همین موضوع جذابیت‌های دیدارهای این تیم را بالاتر می‌برد و اگر باشگاه گیتی‌پسند بتواند برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی خوبی برای هوادارانش داشته باشد، می‌تواند به کمک جذابیت خود ورزشگاه ۲۵ آبان مسابقاتش را با شور و حرارت بیشتر در یک سالن بین‌المللی میزبانی کند.

* احتمالاً دیدارهای گیتی‌ این فصل رایگان باشد

جهانشاهی این احتمال را می‌دهد که طبق روال سال‌های گذشته باشگاه دیدارهای این تیم را برای هوادارانش رایگان کند؛ وی در این باره گفت: هنوز باشگاه در این موضوع با ما صحبت نکرده است، اما اگر گیتی‌پسند بخواهد طبق روال سال‌های گذشته عمل کند حضور هواداران، به احتمال زیاد رایگان خواهد بود.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال از میزبانی و امکانات اصفهانی ابراز رضایت کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این باره گفت: اصفهان زیر ساخت‌های خوبی برای این رشته دارد و در میزبانی‌های  که در تورنمنت‌های بزرگ جهانی داشته است، بسیار موفق بوده است.

وی افزود: امیدوارم امسال هم مردم خون‌گرم و با شعور اصفهان بتوانند کنار تشویق تیم محبوب شهرشان هم چون سال گذشته میزبان خوبی باشند که این امر منوط به همکاری باشگاه و هیأت فوتبال استان است.

* گیتی‌پسند علاقه به کارهای بزرگ دارد

رئیس کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال در ادامه در مورد تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: این باشگاه از بدو تاسیس فعالیت حرفه‌ای داشته است و همیشه کادر فنی و بازیکنان و هوادارانش راضی بوده‌اند؛ گیتی‌پسند علاقه به کارهای بزرگ دارد و همیشه هم موفق بودند که امیدوارم امسال برعکس سال گذشته دچار بدشانسی نشود.

سرخ‌پوشان اصفهانی چند دیدار تدارکاتی را پیش از شروع فصل انجام داده‌اند و یک اردوی آماده‌سازی هم در مشهد مقدس برگزار کردند و نخستین دیدار آن‌ها ۱۵ تیرماه در اصفهان مقابل مقاومت البرز خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.