کد خبر : 117051
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 15:34
-

باغبانباشی: بازیکنی که حمایت مدیرعامل را دارد، مربی را می‌خواهد چه کار؟ /در باشگاه گیتی‌پسند جایگاه‌ها تعریف نشده است/ خبر اخراجمان زودتر از خودمان به خانه رسید!

باغبانباشی: بازیکنی که حمایت مدیرعامل را دارد، مربی را می‌خواهد چه کار؟ /در باشگاه گیتی‌پسند جایگاه‌ها تعریف نشده است/ خبر اخراجمان زودتر از خودمان به خانه رسید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در آستانه آغاز لیگ برتر در فصل جدید ، مربی تیم گیتی پسند از اخراج خود از تیم گیتی پسند در فصل گذشته گفت. آقای باغبانباشی به نظر شما دلیل اخراجتان از گیتی‌پسند چه بود؟ قبلاً هم با علیرضا افضل خیلی کار کرده بودم و سال گذشته هم یک نیم‌فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در آستانه آغاز لیگ برتر در فصل جدید ، مربی تیم گیتی پسند از اخراج خود از تیم گیتی پسند در فصل گذشته گفت.
آقای باغبانباشی به نظر شما دلیل اخراجتان از گیتی‌پسند چه بود؟

قبلاً هم با علیرضا افضل خیلی کار کرده بودم و سال گذشته هم یک نیم‌فصل با هم در گیتی‌پسند بودیم. متأسفانه در باشگاه گیتی‌پسند جایگاه‌ها تعریف نشده است. من به عنوان مربی یک جایگاه دارم، مدیرعامل یک جایگاه برای خودش دارد و همچنین بازیکن هم جایگاه خاص خودش را دارد، اما متأسفانه در گیتی‌پسند اینها سر جای خودش قرار ندارد.زمانی که تیم می‌بازد، نخستین شخص پاسخگو سرمربی و کادرفنی تیم است که باید در مقابل نتایج پاسخگو باشند، اما متأسفانه ما می‌فهمیدیم که اول نظرات بازیکنان ارائه می‌شد و با آنها به یک جمع‌بندی می‌رسیدند و بعد تازه از مربی می‌پرسیدند که چرا این نتایج به دست آمده و یا این کارها را انجام داده‌اید؛ در حالی که این روش اصلاً درست نیست. اگر یک مدیر به دنبال قهرمانی است باید آن را از سرمربی و کادر فنی تیمش بخواهد، باید پشت سرمربی تیمش بایستد و مشکلات را با او حل کند، نه بازیکن و این بیشترین ضربه را در آن زمان به تیم زد. در گیتی‌پسند ارتباط بین بازیکن و مدیرعامل خیلی راحت بود و یکسری اتفاقات می‌افتاد که از نظر جایگاه مدیریتی خوب نبود.

بعد از بازی با تأسیسات دریایی چطور متوجه شدید که اخراجتان کرده‌اند؟

ما به همراه یکدیگر از سالن پیروزی به خانه می‌رفتیم و وقتی به خانه رسیدم، فرزندم به من گفت بابا اخراج شدی. (با خنده)

با این حساب اخراج تنها ۲ نفر از کادرفنی تیم نشانه چیست؟

فکر می‌کنم اگر آقای جنتی در این خصوص جوابگو باشد، بهتر است تا قضاوت ما هم یک‌طرفه نباشد. مطمئناً برخی مسائل در پشت پرده وجود داشت و از قبل هم وجود داشته است. قطعاً برخی مسائل وجود داشته است که با یک باخت کادر را عوض می‌کنند. به هر حال باشگاه خصوصی است و مالک و مدیرعامل باشگاه هزینه می‌کنند پس می‌توانند هر انتخابی انجام دهند و اصلاً در این مورد بحثی نیست. فقط می‌گویم تا زمانی که مسئولیت داشتیم، تمام تلاشمان را انجام داده و با سری برافراشته بیرون آمدیم. خدا را شاکریم که تا زمان حضورمان چالشی که موجب شرمندگی شود، نداشتیم. بر اساس قانون و اصول جلو رفتیم و اینکه جایگاه مربی و بازیکن را حفظ کردیم، حرمت‌ها حفظ شد و شرایطی را به وجود آوردیم که بازیکن، کار مورد خواست کادر فنی را انجام دهد.

متأسفانه اتفاقات و این حواشی به ظاهر ناچیز و کوچک موجب برخی چالش‌ها و دردسرها می‌شود. این اتفاقات منجر به این می‌شود که بازیکن پیش خودش فکر کند حالا که حمایت مدیرعامل را دارد، مربی را می‌خواهد چه کار؟ موجب می‌شود تا بازیکن شأن و جایگاه مربی را رعایت نکند چون تحت حمایت مدیرعامل است، پس سرپیچی کردن از خواسته‌های مربی بلامانع است. البته خدا را شاکریم که در مدتی که در گیتی‌پسند بودیم، تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم انجام دادیم. سربلندیم که کم‌کاری صورت نگرفت، تلاش زیادی انجام دادیم، به کسی باج نداده و کار خودمان را انجام دادیم. تا اندازه‌ای که کارمان را بلد بودیم و دانش داشتیم، به تیم کمک کردیم. همه از بازدهی افضل به عنوان سرمربی تیم در تمرینات، راضی بودند. در تمرینات دنبال اهدافمان بودیم و خیلی خوب هم به این اهداف می‌رسیدیم.

باغبانباشی: هر سرمربی وارد تیمی شود به خصوص گیتی‌پسند که برای قهرمانی می‌جنگد، قطعاً به دنبال جذب بهترین بازیکنان است. با توجه به بازیکنانی که از فصل گذشته در گیتی‌پسند حضور داشتند، این تیم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود بود. گیتی‌پسند بازیکنان موردنظر رضا لک را جذب کرده و امیدوارم سال موفقی را در پیش داشته باشد. به عنوان یک اصفهانی دوست داریم گیتی‌پسند قهرمان ایران شود، چون این تیم متعلق به شهر اصفهان و برند فوتسال ایران است.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

بابا تو چی میگی.تو که همیشه اخراج میشی.همش مصاحبه میکنی که توی چشم باشی.اصلا تو در حد و اندازه های گیتی نبودی.تو باید بری همون کرمان که هفته سوم اخراجت بکنن.لیاقت لیگ یکم نداری

علیرضا دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

شعور داشته باش آقای محترم
شما و امثال اون کسایی که دورتونن اندازه یکساله این دو نفر افتخار و اعتبار ندارین
شماها از جاهای دیگه میسوزید
در مورد این فرد بزرگ و اسطوره این شکلی صحبت کردن درست نیست

نام ... دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

وقتی سرمربی تیم هر مربی رو که بهش توصیه میکنن رو توی کادر استفاده میکنه همین میشه
ادمهایی مثل کریمی و همدانی خائن بودن و به فکر منافع خودشون
البته نقش مدیران ضعیف رو هم نیاید نادیده گرفت ادمهای کوچکی که فقط به فکر جیب هستن

نام ... دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

نمیدونم چرا هر کس میاد توی گیتی پسند شبیه همونها میشه
یعنی یه ادم کوچک و سفارش پذیر
توی ١٠ سال دو بار قهرمان شدن اونهم با شک و شبهه
دلیلش فقط همین ادمهای سفارشی هستن بخصوص کمک مربی مادام العمرشون

نام دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

تو در حد لیگ محلات هم نیستى فقط میخواى بگى منم هستم؟!!برو بابا

نام ... سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰:۰۵

کاپیتان دوست داریم