کد خبر : 117046
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 15:37
-

نسل طلایی فوتسال شهرری

نسل طلایی فوتسال شهرری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تا همین چند سال پیش کمتر خیابانی را می شد، یافت که در آن دروازه نکاشته و توپ بازی نمی کردند. کمتر پسری است که از گل کوچک خاطره ای نداشته باشد. اگر سراغ نسل های گذشته برویم قطعا ساعت ها خاطره دارند از این بازی، خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تا همین چند سال پیش کمتر خیابانی را می شد، یافت که در آن دروازه نکاشته و توپ بازی نمی کردند. کمتر پسری است که از گل کوچک خاطره ای نداشته باشد. اگر سراغ نسل های گذشته برویم قطعا ساعت ها خاطره دارند از این بازی، خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ ایران و جهان نیز از همین گل کوچک کارشان را شروع کردند. «علی حسینی» و «علی مهماندوست» دو تن از گل کوچک بازهای نسل قدیم شهرری هستند که از بازی در کوچه پس کوچه ها به تیم ملی فوتسال در اولین دوره تشکیل خود به مربیگری محمد مایلی کهن دعوت شدند. حسینی و مهماندوست که از نسل طلایی ماندگار فوتسال شهرری و ایران هستند طی سال ها فعالیت در زمینه مربیگری نیز، جوانان زیادی را به جامعه ورزش و تیم های لیگ برتری فوتسال روانه کردند.
حسینی می گوید در دهه ۵۰ و ۶۰ امکانات فوتبال بسیار کم بود و حتی زمین چمن در شهرری وجود نداشت و تنها یک سالن فوتسال، شهید مقدم حوالی میدان شاملو(فرمانداری) وجود داشت که بازی در آن هم برای هر کسی مقدور نبود. در شب های ماه رمضان، برترین بازیکنان فوتبال و فوتسال ایران در آن جا تیم می دادن و بازی می کردند و طی اون مسابقات بود که خیلی از بازیکنان شهرری توسط مربیان دیده می شدند و به تیم های مطرح کشوری می پیوستند.

علی مهماندوست نیز در خصوص فوتسال شهرری می گوید: شهرری مهد فوتسال ایران است و سال هاست که لیگ برتر فوتسال ایران شاهد حضور قدرتمتد بازیکنان شهرری است. در زمان حضورم در تیم ملی فوتسال ایران به عنوان جوانترین بازیکن بودم و چندین مرتبه آقای گل لیگ فوتسال کشور شدم اما آنطور که باید به ما اهمیت داده نشد تا بتوانیم تجربیات خود را در اختیار نسل جوان فوتسال بگذاریم. کماکان از مسئولین تقاضا داریم تا نسبت به نسل قدیم و پرافتخار فوتسال شهرری اهمیت بدهند تا آن ها نیز بنتوانند به نسل جوان فوتسال شهرری یاری بدهند تا همچون گذشته بازیکنان زیادی را به تیم های لیگ برتری معرفی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.