کد خبر : 117093
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397 - 11:26
-

همه تیم ها آماده بازی شدند/ لیگ برتر بیستم به موقع برگزار می شود

همه تیم ها آماده بازی شدند/ لیگ برتر بیستم به موقع برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال، بیستمین دوره لیگ برتر رسما از پنجشنبه ۱۴ تیرماه در مشهد استارت خواهد خورد و ۱۴ تیم حاضر در این مسابقات تلاش و تکاپوی خود را برای حضور قدرتمندانه در بازی ها آغاز می کنند. در زیر مروری داریم بر وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال، بیستمین دوره لیگ برتر رسما از پنجشنبه ۱۴ تیرماه در مشهد استارت خواهد خورد و ۱۴ تیم حاضر در این مسابقات تلاش و تکاپوی خود را برای حضور قدرتمندانه در بازی ها آغاز می کنند. در زیر مروری داریم بر وضعیت ۱۴ تیم حاضر در آستانه شروع بازی ها:

مس سونگون

مدافع عنوان قهرمانی که مدتهاست تمرینات خود را آغاز کرده با سرمربی فصل قبل خود یعنی حمید بی غم وارد بازی ها می شود. این تیم اسکلت اصلی خود را حفظ کرده با این حال به نظر می رسد برای رسیدن به قهرمانی دوباره در لیگ نیاز به تقویت دارد که تنها دو بازیکن لیگ برتری به این تیم اضافه شدند. با توجه به حضور حسین طیبی و اصغرحسن زاده در این تیم به عنوان یار کمکی در جام باشگاه های آسیا، به نظر می رسد تمرکز این تیم معطوف به آسیاست و شاید همین عامل باعث شود از لیگ غفلت کنند.

گیتی پسند

گیتی پسند اصفهان که فصل قبل در رسیدن به قهرمانی ناکام بود بار دیگر تیمی قدرتمند را تشکیل داده و با حضور رضا لک و چند چهره شاخص بدون تردید اصلی ترین گزینه قهرمانی است.به نظر می رسد اگر گیتی پسندی ها دچار حاشیه نشوند خیلی راحت تر از فصلی که حالا نه دبیری در آن حضور دارد و نه تاسیسات جام را بالای سر ببرند.

حفاری خوزستان

گویا مدیران حفاری همچنان به حضور در فوتسال به عنوان یک تیم معمولی رضایت دارند و تفکری جدید در نزد آنها حاکم نیست.آنها همچنان با تکیه بر نیروهای بومی و سرمربی جوان خود یعنی علاسوند پای به مسابقات می گذراند و احتمالا همچون فصول قبل در برهه ای تا نزدیکی مدعیان هم خواهند آمد و در نهایت جایی در نیمه بالای جدول پیدا می کنند.

فرش آرای مشهد

تیم مشهدی این فصل با محسن حسن زاده وارد مسابقات می شود. این تیم با کمی کاهش بودجه همراه بود با این حال مدتی است که تمریناتش را استارت زده و به نظر می رسد با توجه به تیمی که دارد در بالای جدول برای حضور در پلی آف بجنگد.

سوهان محمد سیمای قم

تیمی که فصل قبل با نام آتلیه طهران قم در بازیها بود حالا در دومین حضورش در لیگ برتر با حسین صبوری و جمعی از استعدادهای قمی و البته با شرایطی بهتر وارد مسابقات شده تا امیدوار باشد حتی در پلی آف لیگ برتر هم موفق شوند.این فصل شاهد آشتی دوباره قمی ها با فوتسال هم خواهیم بود اگر این تیم اسیر حاشیه نشود.علیرضا وفایی شاخص ترین خرید این تیم است.

شهروند ساری

تیم محبوب شمال ایران تا همین چند هفته پیش هم رویای حضور شمسایی روی نیمکت را در سر داشت اما در حالی که نجاریان اعلام کرده بود از عملکرد اسماعیل پور راضی نیست این مربی جوان را در سمت خود ابقا کرد.این تیم بازیکنانی چون محمد طاهری را از دست داد اما با جذب نفراتی مثل شهرام شریف زاده و علی رهنما امیدوار است با شرایط بهتری در این فصل لیگ برتر شرکت کند.

مقاومت قرچک

مقاومت قرچک این فصل هم با رضا زرخانلی وارد مسابقات شده و امیدوار است با اتکا به نیروهای سرباز و بازیکنان قرچکی در لیگ موفق شود.این تیم با مشکلات مالی روبرو بود و حتی درگیر و دار تغییرات مدیریتی مبلغ ورودی لیگ را هم پرداخت نکرد تا در آستانه حذف از بازی ها باشد اما در نهایت وارد مسابقات شد و به نظر می رسد جایی در میانه جدول در انتظار آنها باشد.

مقاومت البرز

تیمی که از سوی مقاومتی ها قدمت بیشتری دارد و بیشتر حمایت می شود.این تیم در سالهای اخیر اکثرا برای بقا جنگیده و به نظر می رسد این داستان امسال هم ادامه داشته باشد.مسعود کیانفر باز هم سرمربی این تیم خواهد بود و با با جدایی چند بازیکن،چندمهره سرباز جدید هم جذب کرده اند تا شرایطی مشابه فصل قبل را داشته باشند.

آذرخش بندرعباس

تیمی که همیشه از مشکلات مالی نالیده شرایط خوبی در نقل و انتقالات داشته و با جذب نفراتی مثل مرتضی فراهانی، مصطفی طیبی، بهروز جعفری و … عزم کرده که در بین ۸ تیم پلی آف بوده و حتی تا شگفتی آفرینی هم پیش برود.مثل فصول قبل روزپیکر سرمربی این تیم خواهد بود.

پارسیان شهرقدس

تیمی که با خوش شانسی به جای تاسیسات وارد لیگ برتر شد با علی زندی پور به عنوان سرمربی و چند بازیکن متوسط به بازی ها می آید.این تیم از گزینه های سقوط است چرا که مدیریت ضعیف و غیر ورزشی حاکم بر باشگاه چه بسا باعث شود این تیم در میانه های راه با مشکلات مالی هم روبرو شده و کم بیاورد.

سن ایچ ساوه

تیمی که با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد قدر این مهم را دانست و زودتر از چند تیم استارت زد. این تیم جواد اصغری مقدم را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و با جذب چند مهره شاخص به نظر می رسد خاطره خوش دبیری با اصغری مقدم زنده شود. این تیم اگر خوش شانس باشد از مدعیان لیگ خواهد بود.

شهردرای ساوه

آخرین تیمی که جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد چرا که نه وضعیت تیمداری مشخصی داشت و نه به سازمان لیگ اعلام آمادگی کرده بود اما در آخرین لحظات حضورش را قطعی کرد.این تیم دیروز با محسن خبیری سرمربی سابق خود به توافق رسید و تا زمان شروع بازی اولش تیم را تشکیل خواهد داد.

اهورا بهبهان

ناشناخته ترین تیم لیگ برتر دومین صعود کننده به این مسابقات که با ترکیبی بومی وارد بازیها می شود و خیلی ها از میزان آمادگی این تیم خبری ندارند.آنها هم گزینه سقوط هستند مگر اینکه با اتکا به تماشاگران خودی در خانه هر حریفی را اذیت کنند.

ارژن شیراز

ارژنی ها هم با مشکلات مالی روبرو هستند با این حال با حمید کمالی بار دیگر وارد مسابقات می شوند و چند بازیکن شیرازی هم به جمع خود اضافه کرده اند تا این فصل شرایط بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.