کد خبر : 117111
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 10:46
-

آقای مربی چطور سرمربی تیم لیگ برتری شد؟/ اسپانسر می آورم مرا مربی کنید

آقای مربی چطور سرمربی تیم لیگ برتری شد؟/ اسپانسر می آورم مرا مربی کنید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اوضاع این فصل لیگ برتر اصلا مناسب نیست و باید این واقعیت را قبول کرد که با پایان آمدن سطح قراردادها، مربیان درجه یک نیز از لیگ دور شده اند و به جز سه چهار تیم سایر تیم ها یا به مربیان جوان خود اعتماد کرده یا افرادی فاقد رزومه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اوضاع این فصل لیگ برتر اصلا مناسب نیست و باید این واقعیت را قبول کرد که با پایان آمدن سطح قراردادها، مربیان درجه یک نیز از لیگ دور شده اند و به جز سه چهار تیم سایر تیم ها یا به مربیان جوان خود اعتماد کرده یا افرادی فاقد رزومه مناسب را سرمربی خود کرده اند و بدتر اینکه رقم پرداختی به مربیان هم به شدت پایین آمده است تا برخی مربیان حاضر به حضور به هر قیمتی نباشند.

در این میان اما برخی شنیده ها شدت تاسف ما از شرایط کنونی را بیشتر می کند. اخیرا از یک منبع، خبری شنیدیم که راست و دروغش برگردن آنها اما اگر واقعیت داشته باشد حاکی از اوضاع آشفته فوتسال ماست.

گویا یکی از تیم ها که به دنبال انتخاب سرمربی برای خود بوده با پیشنهاد یک مربی روبرو شده که این مربی حاضر شده در قبال تهیه بخشی از بودجه باشگاه خودش سرمربی تیم شود.بر اساس شنیده ها مبلغ ۳۰۰ میلیون به عنوان بودجه باشگاه تعیین شده و مربی هم اعلام کرده اسپانسری می آورد که ۳۰۰ میلیون برای تیم بدهد و در عوض این فرد سرمربی تیم باشگاهی شود که گویا مورد موافقت هم قرار گرفته تا آقای مربی کارش را در تیم استارت بزند. این شایعه پیش از این هم در مورد این مربی  و در تیم دیگری مطرح بوده است.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

اصلا مشخص نیست دارید در مورد شهرداری ساوه صحبت میکنید
تیمی که سال پیش هم مشابهه این شرابط رو داشت

نام ... چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

ماشالا هرچی پیرمرد جمع شده تو ساوه خدا میدونه چقدر از قرار داد بازیکنا تو جیب مدیرعامل و سرمربی میره

نام ... چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

اصلا محمود خوراکچی نیست

نام ... چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

نه اصلا مشخص نیست اقای م خ رو میگه