کد خبر : 117124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 18:26
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان:شهروند از لحاظ بازیکن دارای ظرفیت های خوبی است/در شرایط فعلی سالن تمرین مناسب و اختصاصی نداریم

نجاریان:شهروند از لحاظ بازیکن دارای ظرفیت های خوبی است/در شرایط فعلی سالن تمرین مناسب و اختصاصی نداریم
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری تیمش را مستحق حضور در پلی آف لیگ برتر می داند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان مدیر عامل باشگاه شهروند ساری پلی آف شدن رقابت های فوتسال را فرصت مناسب برای تیم های با ظرفیت پایین تر از لحاظ کمی و کیفی برای رسیدن به رده بالای جدول دانست و گفت : در مرحله پلی آف هشت تیم به مرحله نهایی می روند و هر تیمی نمی تواند خود را از پیش برنده بداند و در پلی آف احتمال می رود تیمی هر چند قوی در این مرحله دچار مشکل شود و از تیم ضعیف شکست بخورد و حذف شود.
سعید نجاریان افزود : این در حالیست که پیش از این در رقابت های رفت وبرگشت که تیم ها باید ۲۶ بازی انجام می دادند، احتمال چنین موقعیتی کمتر بود و تیم هایی مدعی بودند که بازیکن و تجهیزات بهتری در اختیار داشتند.
وی ادامه داد : شهروند ساری شاید از لحاظ بازیکن دارای ظرفیت های خوبی برای رسیدن به رده میانی و حتی بالای جدول باشد، ولی تجهیزات لازم به خصوص سالن تمرین و مسابقات استاندارد را برای این کار ندارد.
نجاریان گفت : تیم شهروند در شرایط فعلی سالن تمرین مناسب و اختصاصی ندارد و هر هفته پیش از بازی باید در چند سالن تمرین و مسابقه را در سالن دیگری برگزار کند.
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با این وجود پیش بینی کرد که در رقابت های پلی آفی تیمش بتواند شانس خود را برای صعود به رده بالای جدول امتحان کند.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.