کد خبر : 117118
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 16:03
-

کافی از مدیرعاملی مس کرمان برکنار شد/بازگشت تمام وقت به مس سونگون؟

کافی از مدیرعاملی مس کرمان برکنار شد/بازگشت تمام وقت به مس سونگون؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نقل از فرتاک ورزشی برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه صنعت مس کرمان می گویند مقامات ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به محمدرضا کافی اطلاع داده اند که دیگر به کرمان نرود و مسئولین این شرکت در حال تصمیم گیری برای انتخاب گزینه ای دیگر برای مدیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نقل از فرتاک ورزشی برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه صنعت مس کرمان می گویند مقامات ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به محمدرضا کافی اطلاع داده اند که دیگر به کرمان نرود و مسئولین این شرکت در حال تصمیم گیری برای انتخاب گزینه ای دیگر برای مدیر عاملی این باشگاه هستند.
در چند روز گذشته همواره بحث عزل مدیرعامل مس شنیده می شد و نام یکی از نمایندگان مجلس نیز بر پافشاری و پیگیری این اتفاق به گوش می خورد.
به هرحال شرایط محمدرضا کافی و مدیریت پروازی که در این مدت داشت، این امر را قابل پیش بینی می کرد و بی تاثیر در حواشی و اتفاقات اخیر نیز نبوده است.

به گزارش fut5al ، با این تفاسیر باید دید کافی که به عنوان سرپرست موقت در باشگاه مس سونگون هم فعالیت می کرد آیا بار دیگر به عنوان مدیر عامل مس سونگون تمام هم و غم خود را به این تیم معطوف می کند یا نه؟ کافی در زمان حضور در مس سونگون عملکرد خوبی داشت و با این تیم قهرمان لیگ شد اما طی مدت اخیر انتقادات زیادی از بلاتکلیفی باشگاه مس سونگون به دلیل نداشتن مدیر عامل شد تا درنهایت کافی همزمان با مدیرعاملی  مس کرمان امور مس سونگون را هم پیگیری کند و حالا با برکناری او از مس کرمان،چه بسا زمینه برای حضور جدی تر و تمام وقت او در سونگون فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.