کد خبر : 117126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 11:49
-

سلام فوتسال

سلام فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از بیش از ۵ ماه تعطیلی فوتسال باشگاهی،فصل جدید رقابتهای لیگ برتر امروز آغاز می شود.این در حالی است که برخی تیم ها با آمادگی مناسب و برخی تیم ها لحظه آخری خود را به مسابقات رسانده اند با این حال همچنان وقفه زیاد بین مسابقات مهمترین چالش پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از بیش از ۵ ماه تعطیلی فوتسال باشگاهی،فصل جدید رقابتهای لیگ برتر امروز آغاز می شود.این در حالی است که برخی تیم ها با آمادگی مناسب و برخی تیم ها لحظه آخری خود را به مسابقات رسانده اند با این حال همچنان وقفه زیاد بین مسابقات مهمترین چالش پیش روی فوتسال است که متاسفانه سازمان لیگ هم هر ساله بر آن چشم پوشی می کند. فصل جدید مسابقات در شرایطی امروز آغاز می شود که چهره های شاخصی مثل وحید شمسایی، اصغر حسن زاده،حسین طیبی،مصطفی نظری،حسین شمس،محمود خوراکچی،محمدرضا حیدریان، سید مهدی ابطحی، ناصر صالح و … جایی در لیگ ندارند و باید منتظر بود و دید چه زمانی شاهد حضور این مربیان یا بازیکنان در لیگ امسال خواهیم بود و شاید هم کلا لیگ را بدون این چهره ها تماشا کنیم. لیگ بیستم به نظر می رسد با وجود همه این موارد از هیجان انگیزترین لیگ های فوتسال باشد چرا که برای اولین بار قهرمان لیگ در بازی های پلی آف مشخص می شود و پس از پایان بیست و شش هفته رقابت، تیم صدرنشین قهرمان نخواهد شد و مسابقات وارد مرحله پلی آف می شود که امسال به عنوان آزمون و خطا نقایص و البته هیجاناتی را در پی خواهد داشت.در زیر مروری داریم بر بازیهای هفته اول:

جنگ پرطرفدارها

افتتاحیه لیگ در مشهد خواهد بود. فرش آرا با هدایت محسن حسن زاده و ترکیب جدیدی که دارد مقابل شهروندی قرار می گیرد که این فصل هم با اسماعیل پور وارد مسابقات شده و می خواهد خود را به پلی آف برساند. روی کاغذ شرایط به سود مشهدی هاست چون هم زودتر استارت زده اند و هم مهره های بهتری دارند اما در زمین باید دید کدام تیم فرصت طلب تر خواهد بود.

جای خالی حساسیت

فصل قبل هم مس سونگون لیگ را با تاسیسات شروع کرد اما اینبار به جای تاسیسات، پارسیان شهر قدس وارد مسابقات شده و فردا میزبان مدافع عنوان قهرمانی است.مسی ها با اضافه کردن عروجی و نعمتوند معتقدند تیم قبلی شان زیاد نیاز به ترمیم نداشته و در خانه پارسیانی که با زندی پور چند بازیکن جدید هم گرفته چشم به سه امتیاز دارند.

دوئل جنوبی ها

از بازیهای دیدنی این هفته جدال آذرخش بندرعباس با ارژن شیراز است. با توجه به حضور ۸ تیم در پلی آف آذرخش تیم خوبی ساخته و شاگردان روزپیکر مصمم به حضور در نیمه بالای جدول هستند و با مهره هایی که دارند از ابتدا می خواهند استارتی قوی داشته باشند.ارژن هم با حل بخشی از مشکلات وارد مسابقات شده و امیدوار است این بار برای بقا نجنگد.

دوباره مقاومت

گیتی پسندی ها اکثرا لیگ را با دوئل با مقاومت البرز آغاز می کنند که خاطره خوشی هم از بازی با این تیم ندارند. مقاومت با حفظ کادرفنی گذشته خود و اضافه کردن چند بازیکن امیدوار است در نیمه بالای جدول قرار گیرد هر چند حریف آنها با تیم کهکشانی که دارد با چیزی جز قهرمانی آسوده نمی شود اما استرس نتایج قبل گیتی پسند شاید شروع بدی را برای آنها رقم بزند.

تقابل مربیان جوان

جدال مقاومت قرچک با حفاری خوزستان از بازی های غیر قابل پیش بینی این هفته است و تقابل اندیشه های دو مربی جوان. نه زرخانلی و نه علاسوند به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنند و به نظر می رسد می خواهند لیگ را با یک پیروزی شروع کنند.اتکای دو تیم به بازیکنان بومی است که در اختیار دارند.

ورود ناشناخته ها

اهورای بهبهان تیم ناشناخته لیگ برتر حضورش در این مسابقات را فردا جشن می گیرد. این تیم با مهره هایی کاملا بومی باید به مصاف سن ایچی برود که با اصغری مقدم در سودای مدعی شدن است و هم برنامه ریزی خوبی داشته و هم مهره های خوبی جذب کرده است. جدال دو تیم تازه لیگ برتری شده قطعا خالی از هیجان و جذابیت نیست.

هفته اول شنبه تمام می شود

هفته اول مسابقات روز شنبه به پایان می رسد که تقابل سوهان محمد سیمای قم با شهرداری ساوه در این روز پرونده هفته اول را می بندد.

برنامه و اسامی داوران هفته اول لیگ برتر

پنجشنبه ۱۴/۴/۹۷- ساعت ۱۸:۰۰

فرش آرا مشهد- شهروند ساری(سالن شهید بهشتی مشهد)

داوران: ابراهیم مهرابی افشار – محمدرضا ذاکری – مصطفی زینی – میلاد حمزه – ناظر: احمد جباری

جمعه ۱۵/۴/۹۷- ساعت ۱۸:۰۰

پارسیان شهر قدس-مس سونگون ورزقان(سالن دانشگاه آزاد تهران)

داوران: حسین امیری – ولی صفارها – ولی امجدی – ابراهیم آخوندی – ناظر: علیرضا رجبی

آذرخش بندرعباس-ارژن شیراز(سالن فجر بندرعباس)

داوران: حسین وحدتی – منصور قربانی – امیرمختار رودساز – مهدی طاهری – ناظر: عباس رنجی

گیتی پسند اصفهان- مقاومت البرز(سالن پیروزی اصفهان)

داوران: علیرضا عبدالغنی – حمیدرضا قدسی راغب – نیما روحانی – مجتبی بختیاریان – ناظر: عبدالکریم سیستانی

مقاومت قرچک- حفاری خوزستان(سالن هفتم تیرقرچک)

داوران: محمدعلی ترحمی – مسعود شفیعی – سجاد فتحی – میلاد امیری – ناظر: ابراهیم مسیبی

سن ایچ ساوه- اهورا بهبهان(سالن فجر ساوه)

داوران: مجید فراهانی – احسان سبزواری – محمد داودپور – علی احمدی – ناظر: مهران جعفری

شنبه ۱۶/۴/۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

شهرداری ساوه- سوهان محمد سیما قم(سالن فجر ساوه)

داوران:محمودرضا نصیرلو – مهدی کرد – فرزین صالح – حمید سلیمانی – ناظر: هرمز مشفق

 

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.