کد خبر : 117307
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397 - 21:19
-

تایلند میزبان جام بین قاره‌ای باشگاه ها در شهریور ماه/ مگنوس برای دفاع از قهرمانی به بانکوک می‌آید

تایلند میزبان جام بین قاره‌ای باشگاه ها در شهریور ماه/ مگنوس برای دفاع از قهرمانی به بانکوک می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنا به اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال تایلند، این کشور با گرفتن میزبانی رقابت‌های پر هیجان جام بین قاره‌ای آماده می‌شود تا در شهریور ماه میزبان ستاره‌های فوتسال جهان در بانکوک باشد. ابوالفضل خدابنده‌لو، قائم‌مقام ایرانی برگزاری این تورنمنت در تایلند با تایید این مطلب گفت: از دوشنبه ۵ شهریور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنا به اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال تایلند، این کشور با گرفتن میزبانی رقابت‌های پر هیجان جام بین قاره‌ای آماده می‌شود تا در شهریور ماه میزبان ستاره‌های فوتسال جهان در بانکوک باشد.

ابوالفضل خدابنده‌لو، قائم‌مقام ایرانی برگزاری این تورنمنت در تایلند با تایید این مطلب گفت: از دوشنبه ۵ شهریور تا یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ میزبان این تورنمنت جذاب خواهیم بود و در کمیته فوتسال فدراسیون تایلند، تمام امکانات برای برگزاری یک رویداد زیبا و تماشاگرپسند هماهنگ شده است.

وی با نام بردن از تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت تاکید کرد: چونبوری قهرمان آسیا میزبان این رقابت‌ها است ضمن اینکه مگنوس برزیل قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها در قطر، بارسلونای اسپانیا قهرمان اروپا، کارلوس باربوسا قهرمان برزیل، الیت فوتسال آمریکا از قاره آمریکای شمالی و اتلتیکو لس‌آنجلس گینه استوایی از آفریقا، در مجموع شش تیم این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.

IMG_20180706_201612_671

گفتنی است مراسم قرعه‌کشی جام بین قاره‌ای، اواخر ماه جولای در بانکوک با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها برگزار خواهد شد اما تیم گیتی پسند اصفهان به دلیل عدم دستیابی به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا، غایب این مسابقات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.