کد خبر : 117299
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397 - 20:45
-

توضیحات کافی در مورد بازگشت به مس سونگون

توضیحات کافی در مورد بازگشت به مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان شرکت صنایع ملی مسی پس از  قهرمانی تیم فوتسال مس در لیگ برتر سال گذشته تصمیم گرفتند که محمدضا کافی را به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان معرفی کنند. بعد از انتخاب کافی به عنوان مدیرعامل مس، با توجه به اینکه باشگاه مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان شرکت صنایع ملی مسی پس از  قهرمانی تیم فوتسال مس در لیگ برتر سال گذشته تصمیم گرفتند که محمدضا کافی را به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان معرفی کنند.

بعد از انتخاب کافی به عنوان مدیرعامل مس، با توجه به اینکه باشگاه مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر شده بود و این تیم به عنوان نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد از همین رو مسئولان صنایع مس ملی ایران تصمیم گرفتند که وی علاوه بر اینکه مدیرعامل باشگاه مس کرمان است به عنوان سرپرست باشگاه مس سونگون کار خود را ادامه دهد.

محمدرضا کافی در مورد بازگشت مجددش به باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: بعد از انتخابم به عنوان مدیرعامل مس کرمان و همچنین سرپرستی مس سونگون همچنان فعالیت‌های خود را در دو باشگاه ادامه دادم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: با توجه به منع قانونی که یک نفر نمی‌تواند دو شغل مدیریتی داشته باشد و بحث سرپرستی در یک‌ مجموعه هم نباید بیش از ۶ ماه باشد از همین رو مسئولان شرکت صنایع ملی مس ایران تصمیم گرفتند با توجه به اینکه باشگاه مس نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد و همچنین نتایج کسب شده در زمان مدیریت اینجانب در باشگاه مس، مقرر گردید که در همان باشگاه (مس سونگون ورزقان) کار خود را به عنوان مدیرعامل ادامه دهم و هیچ بحث استعفا و یا برکناری در کار نبوده است.

کافی همچنین درمورد وضعیت مدیریتی باشگاه مس سونگون گفت: در حال حاضر قرار شده که علی قرائی رئیس هیات فوتبال استان کرمان به عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان کار خود را در این باشگاه شروع کند تا انشاءالله مسئولان ملی مس مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.