کد خبر : 117304
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397 - 21:19
-

درگیری ناظر بازی با خبرنگاران/ محرومیت دو ستاره گیتی پسند

درگیری ناظر بازی با خبرنگاران/ محرومیت دو ستاره گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی پسند اصفهان در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم جوان و جویای نام مقاومت البرز بود. این دیدار از ساعت ۱۸ در سالن پیروزی اصفهان با قضاوت علی رضا عبدالغنی و حمید رضا قدسی برگزار شد. گیتی پسند توانست در یک بازی سخت و فشرده تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی پسند اصفهان در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم جوان و جویای نام مقاومت البرز بود. این دیدار از ساعت ۱۸ در سالن پیروزی اصفهان با قضاوت علی رضا عبدالغنی و حمید رضا قدسی برگزار شد.
گیتی پسند توانست در یک بازی سخت و فشرده تیم مقاومت را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد، تا لیگ جدید را با پیروزی آغاز کند، برای گیتی پسند علیرضا جوان و مهران عالیقدر و برای مقاومت نیز کلاه کج گلزنی کردند.
حواشی بازی:
*استقبال کم تماشاگران از این دیدار
*پخش زنده بازی از شبکه اصفهان
*محرومیت سپهر محمدی، به دلیل اخراج در آخرین دیدار فصل گذشته گیتی پسند مقابل حفاری اهواز
*محرومیت مهدی پاسبانی، به دلیل اخراج در آخرین دیدار فصل گذشته گیتی پسند مقابل حفاری اهواز
*ممنوعیت بازی مهدی جاوید، به دلیل داشتن قرارداد با بانک بیروت لبنان در جام باشگاه های آسیا
*تاخیر در شروع دیدار، به دلیل نقص فنی ابزارآلات صدا و سیما
*تاخیر در شروع نیمه دوم به دلیل درگیری ناظر بازی با خبرنگاران(ناظر بازی پیش از آغاز نیمه دوم، از نشستن خبرنگاران در جایگاه رسمیشان ممانعت کرد، جایگاه خبرنگاران ورزشگاه پیروزی، پشت نیمکت تیم ها قرار دارد . در نیمه دوم مقاومت البرز صاحب نیمکت روبرویی جایگاه خبرنگاران بود و کادر فنی این تیم قصد نشستن پشت نیمکتشان را داشتند که با دخالت ناظر همراه بود، در پایان اعضا فنی مقاومت میان خبرنگاران به کار خود ادامه دادند)
شرح بازی:

در نیمه اول دیدار تیم گیتی پسند به خوبی توپ و میدان را در دست گرفت و با توجه به تجربیات بازیکنانش توانست در اوایل نیمه اول، توسط بازیکن جدیدش یعنی علیرضا جوان به گل برسد. پس از برتری گیتی پسند، فشار بازیکنان مقاومت برای تساوی بیشتر شد اما گیتی پسند در یک ضد حمله توانست توسط مهران عالیقدر در دقیقه ۱۷ به گل دوم خود دست یابد.

پس از گل برتری گیتی، مقاومت به لاک دفاعی فرو رفت، پس از دو دقیقه حملات مداوم و فشرده گیتی پسند، در یک ضد حمله مقاومت به تک گل خود در این دیدار توسط کلاه کج دست یافت تا نیمه دوم را قوی تر آغاز کند.
نیمه دوم که با تاخیر حدود ۵ دقیقه ای شروع شده برای دو تیم نیمه خسته کننده ای بود، میزبان و میهمان برای به دست آوردن گل خود را به آب و آتش زدند که بی ثمر بود. پس از گذشت ۳۰ دقیقه از بازی و وارد شدن به ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار، بازی فیزیکی و تنش های عصبی در زمین اوج گرفت. در یکی از درگیری ها پس از ضد حمله مقاومت، سعید احمد عباسی با علی محمودی درگیری لفظی پیدا کردند که داور به هر دوی آن ها کارت زرد داد، سه دقیقه پایانی این دیدار بشدت برای گیتی پسند نفس گیر بود، بازیکنان جوان مقاومت دست از حمله بر نمیداشتند و بازیکنان حریف را بشدت خسته کردند، در دقیقه ۳۸ بازی مقاومت دست به پاور پلی زد اما برایش بی ثمر بود و بازی با همان نتیجه دو بر یک بسود میزبان به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.