کد خبر : 117490
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 13:10
-

بی‌غم: نیمه دوم عملکرد خوبی مقابل پارسیان داشتیم و به حق‌مان رسیدیم/ از حسن‌زاده و طیبی تشکر می‌کنم

بی‌غم: نیمه دوم عملکرد خوبی مقابل پارسیان داشتیم و به حق‌مان رسیدیم/ از حسن‌زاده و طیبی تشکر می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پارسیان شهر قدس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اول‌مان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا است، در این مسابقه به دو، سه بازیکن خودمان مثل عزتی، فخیم و عروجی استراحت دادیم. سعی کردیم با بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پارسیان شهر قدس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اول‌مان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا است، در این مسابقه به دو، سه بازیکن خودمان مثل عزتی، فخیم و عروجی استراحت دادیم. سعی کردیم با بازیکنان جوان بازی کنیم و شرایط آنها را زیر نظر بگیریم.

وی ادامه داد: به بازیکنانی مانند توحید لطفی در این بازی میدان دادیم تا شرایط مسابقه را پیدا کنند. نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم به حق‌مان برسیم. خدا را شکر اولین گام را محکم را برداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به این موضوع که فصل جدید لیگ برتر نسبت به فصل‌های گذشته با نظم بهتری آغاز شده است، گفت: همین که لیگ برتر در تاریخی که از قبل اعلام شده، شروع شود خوب است و باعث می‌شود حداقل باشگاه‌ها کار خود را به موقع شروع کنند.

بی‌غم عنوان کرد: خدا را شکر مجموعه خوبی در تیم‌مان داریم، به طور مثال روز گذشته در تهران بازی داشتیم و حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده که فقط ما را در قهرمانی آسیا همراهی خواهند کرد، در این سفر با ما بودند و در سالن هم حضور داشتند. همین جا از این بازیکنان تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد همه بازیکنان همدل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.