کد خبر : 117480
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 12:28
-

تصمیم عجیب دبیر سازمان لیگ و اعتراض تبریزی ها/ لشکر غایبان مس روی سکوها

تصمیم عجیب دبیر سازمان لیگ و اعتراض تبریزی ها/ لشکر غایبان مس روی سکوها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز(جمعه) دو تیم پارسیان شهرقدس و مس سونگون ورزقان در ورزشگاه الغدیر شهرقدس به مصاف هم رفتند. مس سونگون که قهرمان فصل پیش لیگ برتر است در حالی پا به این میدان گذاشت که تعداد زیادی از بازیکنان خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز(جمعه) دو تیم پارسیان شهرقدس و مس سونگون ورزقان در ورزشگاه الغدیر شهرقدس به مصاف هم رفتند. مس سونگون که قهرمان فصل پیش لیگ برتر است در حالی پا به این میدان گذاشت که تعداد زیادی از بازیکنان خود را به همراه نداشت. پارسیان شهرقدس هم که این فصل مجدد به لیگ برتر بازگشته است با کادرفنی و بازیکنان جدید در این فصل حاضر شده و با امید بستن به حمایت تماشاچیان پرشور شهر قدسی، در صدد جبران نتایج نه چندان جالب فصل گذشته اش است.

IMG_20180707_122306_507گزارش بازی:
با شروع این دیدار شاگردان حمید بی غم سوار بر بازی شدند و توانستند خیلی زود گل اول خود را توسط سعید تقی زاده به ثمر برسانند. اما در ادامه این پارسیان بود که توانست توپ و میدان را از آن خود کند و روند بازی را تغییر دهد. آنها ابتدا توسط امین مجیدی پور و سپس ناصر حاجی موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و نیمه اول را پیروز به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم بازی برابر را از هر دو تیم نظاره گر بودیم. اما در ادامه مسی ها رفته رفته حاکم بر شرایط بازی شدند و نمایش سراسر هجومی را از خود به نمایش گذاشتند. این حملات نهایتا منجر به ثمر رسیدن دو گل توسط سعید تقی زاده و بهمن جعفری شد.
شاگردان علی زندی پور که خود را شایسته باخت نمی دانستند، در دقایق پایانی رو به بازی پاورپلی آوردند اما ناکام ماندند و نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند.
این بازی در نهایت با برتری سه بر دو مس سونگون به اتمام رسید.

IMG_20180707_122251_082

حواشی بازی:
– تماشاچیان زیادی در سالن حضور داشتند و نظاره گر این دیدار بودند.
– از میهمانان ویژه این بازی می توان به علی کفاشیان (رییس کمیته فوتسال )، ترکاشوند(مدیر مالی سابق پرسپولیس)، محمدرضا کافی(مدیرعامل مس سونگون)، محمد هاشم زاده و میشائیل پطروس (مربیان تیم ملی)، علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی(بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران) اشاره کرد.
– تیم مس سونگون با تمامی نفرات خود در این بازی حاضر نشده بود. فرهاد فخیم، حمید احمدی و مرتضی عزتی در این دیدار مس را همراهی نمی کردند.
– نکته قابل توجه این بود که قاسم عروجی و مصطفی نعمت وند، خریدهای جدید مس سونگون که به تازگی به این تیم پیوسته اند نتوانستند این تیم را در این دیدار همراهی کنند. این دو در ابتدای بازی به همراه سایر بازیکنان تیم گرم کردند اما در ادامه و با ورود کاظم سلیمانی به سالن، به آن ها اجازه حضور داده نشد تا از روی سکوها نظاره گر این بازی باشند و دست حمید بی غم را در پوست گردو بگذارند. گویا مدارک این دو بازیکن در سازمان لیگ ناقص بوده است.

توپ لیگ فوتسال
– در ابتدای این بازی، پارسیان قصد داشت که از توپ های سال قبل استفاده کند. ظاهرا حواله توپ به این باشگاه داده نشده بود و این باشگاه اطلاعی از تغییر توپ ها نداشت و با توپ های فصل پیش تمرین کرده بود. مسی ها با تغییر توپ بازی مخالفت کردند و نماینده فدراسیون با توپ های جدید بازی را شروع کرد. در پنج دقیقه اول بازی بازیکنان پارسیان اصلا به توپ جدید آشنا نبودند و مدام توپ از اختیار آن ها خارج میشد. در ادامه و بعد از توقف چند دقیقه ای بازی و با اصرار مسئولان تیم پارسیان به دبیر کمیته فوتسال، او با درخواست آن ها موافقت کرد و حکم به بازی با توپ های فصل پیش را داد! این حرکت و تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای دبیر کمیته فوتسال، واکنش شدید مسی ها را به دنبال داشت. این پروسه تعویض توپ چند دقیقه ای باعث توقف این بازی شده بود.
– این بازی در نیمه اول شدیدا فیزیکی و درگیرانه دنبال میشد . حمید بی غم که به همراه مس باید در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کند، شدیدا نگران سلامتی بازیکنانش بود.
– تماشاچیان حاضر در سالن بازی بسیار زیبا و مهیجی را از دو تیم نظاره گر بودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.