کد خبر : 117358
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:17
-

حسن‌زاده: بازیکنانم مزد تلاش‌شان را گرفتند/ برای شروع نتیجه خوبی گرفتیم

حسن‌زاده: بازیکنانم مزد تلاش‌شان را گرفتند/ برای شروع نتیجه خوبی گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده در خصوص پیروزی تیمش در بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل شهروند ساری اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی نخست لیگ بود، هر دو تیم فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند ولی خوشبختانه توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را بدست آوریم. بازیکنان فرش‌آرا در این بازی مزد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده در خصوص پیروزی تیمش در بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل شهروند ساری اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی نخست لیگ بود، هر دو تیم فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند ولی خوشبختانه توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را بدست آوریم. بازیکنان فرش‌آرا در این بازی مزد تلاش، زحمت و همدلی خود را گرفتند و توانستند بازی را  به نفع خود به پایان برسانند.
حسن‌زاده عنوان کرد: از لحاظ فنی مستحق کسب این سه امتیاز بودیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته‌باشیم، هرچه از لیگ بگذرد بازیکنان شرایط بهتری خواهندداشت.
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان از نظر جسمی شرایط خوبی دارند و برای هر بازی با برنامه خاصی وارد میدان خواهیم‌شد.
سرمربی تیم فرش‌آرا در خصوص درخشش بازیکنان جوان تیمش در این بازی گفت: همانطور که از قبل گفته‌بودم، بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در این فصل به خدمت گرفته‌ایم. همین جوانی و انگیزه بازیکنان به خوبی به تیم ما کمک کرد و توانستیم در دقایق نخست بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: از عملکرد بازیکنان در این بازی رضایت کامل دارم، امیدوارم بتوانند در ادامه لیگ با انگیزه بالا شرایط خوبی را سپری کنند.
حسن‌زاده با اشاره به اینکه با بازگشت بهادری، فرش‌آرا قوی‌تر هم می‌شود، گفت: با اضافه شدن قدرت بهادری تجربه تیم هم بالاتر می‌رود. در این فصل  تیم جوانی در اختیار داریم، به طور قطع به بازیکن باتجربه‌ای مثل قدرت در ترکیب تیم نیاز خواهیم داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.