کد خبر : 117466
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 11:21
-

حسن زاده در لیگ هم برای مس بازی می کند؟

حسن زاده در لیگ هم برای مس بازی می کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده با قطعی شدن حضور رضا لک در گیتی پسند از این تیم جدا شد و در حالی که مذاکراتی با چند تیم در روسیه هم داشت با مس سونگون نیز پای میز مذاکره نشست. حسن زاده که سه سال پیش با مسی ها مذاکره و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده با قطعی شدن حضور رضا لک در گیتی پسند از این تیم جدا شد و در حالی که مذاکراتی با چند تیم در روسیه هم داشت با مس سونگون نیز پای میز مذاکره نشست.

حسن زاده که سه سال پیش با مسی ها مذاکره و در تمرینات این تیم هم شرکت کرده بود در نهایت راهی گیتی پسند شد و این بار انتظار می رفت او با مس به توافق برسد اما درست در روزهایی که خبر رسید حسین طیبی به عنوان یار کمکی به این تیم آمده حسن زاده قید حضور در مس را زد.

با این حال پس از گذشت چند هفته بار دیگر حسن زاده به مس رفت و عنوان شد او هم به عنوان یار کمکی مسی ها را در جام باشگاه های آسیا همراهی می کند.بر اساس شنیده ها یکی از عوامل فوتسال که نقش مشاور برای تیم مس سونگون را هم دارد به مدیران این باشگاه توصیه کرده زمینه حضور کاپیتان تیم ملی را فراهم کرده و هر طور شده این بازیکن را جذب کنند تا با توجه به توانایی های فنی او راه قهرمانی شان در آسیا هموارتر شود.

این طور می شود که با توصیه های آقای مشاور،مسی ها بار دیگر پای میز مذاکره با حسن زاده نشسته و او را راضی به حضور در این تیم می کنند و قراردادی به امضا می رسد.قراردادی که البته بر خلاف حسین طیبی نه یکماهه که شش ماهه است.

نکته عجیب همین است.در شرایطی که عنوان شده او به عنوان یار کمکی مسی ها را همراهی می کند دلیل قرارداد شش ماهه چیست؟ به نظر می رسد حسین طیبی بعد از بازی های جام باشگاه های آسیا تیم جدید خود را انتخاب کرده یا در غیرت قزاقستان می ماند اما حسن زاده قصد دارد حداقل تا پایان پلی آف لیگ برتر مسی ها را همراهی کند و به احتمال زیاد در لیگ برتر هم برای مدافع عنوان قهرمانی به میدان می رود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

این هم از دلالی ترابیان