کد خبر : 117356
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:14
-

روزپیکر: کیفیت لازم را ارائه نکردیم/ شرمنده هواداران نشدیم

روزپیکر: کیفیت لازم را ارائه نکردیم/ شرمنده هواداران نشدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر گفت: همواره بازی هفته نخست سخت و دشوار است و در طول سه فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر در هفته نخست موفق به پیروزی نشده بودیم. وی با بیان اینکه همین موضوع استرس فراوانی را بر روی بازیکنان و کادرفنی قرار داده بود، اظهار کرد: دیر بسته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر گفت: همواره بازی هفته نخست سخت و دشوار است و در طول سه فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر در هفته نخست موفق به پیروزی نشده بودیم.

وی با بیان اینکه همین موضوع استرس فراوانی را بر روی بازیکنان و کادرفنی قرار داده بود، اظهار کرد: دیر بسته شدن تیم آذرخش و عدم سپری کردن اصولی زمان بدنسازی و تمرینات باعث شده بود تا کیفیت لازم را ارائه نکنیم.

روزپیکر با اشاره به اینکه در این دیدار از کیفیت بازیکنان رضایت کامل نداشتم، خاطرنشان کرد: در روزی که در بخش دفاعی پر اشتباه ظاهر شدیم اما عملکرد خوب دروازه بان مان سبب شد تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه رفته‌رفته تیم به حالت آرمانی خود دست پیدا می‌کند، اضافه کرد: تیم ارژن کیفیت بالایی داشت و بیشتر از بازیکنان ما دویدند که این موضوع هم به تمرینات منظم و شروع کردن مناسب تیم ارژن بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم با تعویض‌های پیاپی مشکلات بدنی بازیکنانم را جبران کنم، ادامه داد: از اینکه با این پیروزی شرمنده هواداران و مسئولین در سالن فجر بندرعباس نشدیم، بسیار خوشحالم و از حمایت ویژه هوادارانمان در این دیدار تشکر می‌کنم.

روزپیکر در پایان در خصوص آمادگی بالای علی عابدین، گفت: عابدین به دلیل اینکه در تعطیلی لیگ ایران در لیگ اندونزی بازی کرده توانسته آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند و در این بازی توانست به همراه فراهانی از بازیکنان مثمر ثمر تیم آذرخش باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.