کد خبر : 117504
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 20:07
-

شکست خانگی شهرداری ساوه در دیدار پایانی هفته نخست

شکست خانگی شهرداری ساوه در دیدار پایانی هفته نخست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست خانگی شهرداری ساوه به اتمام رسید. در آخرین دیدار از هفته نخست فصل جدید لیگ برتر تیم‌های شهرداری ساوه و سوهان محمدسیما قم در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با حساب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست خانگی شهرداری ساوه به اتمام رسید.

در آخرین دیدار از هفته نخست فصل جدید لیگ برتر تیم‌های شهرداری ساوه و سوهان محمدسیما قم در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با حساب ۲ بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار روح‌الله ایثاری و طاها نعمتیان برای قمی‌ها موفق به گلزنی شدند.

ساوجی‌ها که در آخرین روزهای باقیمانده به لیگ برتر توانستند بودجه لازم جهت شرکت در فصل جدید را دریافت کنند، با سختی‌های فراوان نیز مجوز حضور در این مسابقات را از سازمان لیگ دریافت کردند که همین مسئله تاثیر بسزایی در ثبت نخستین شکست این تیم در اولین بازی فصل جدید داشت هرچند که نماینده قم نیز نمایش بسیار خوبی در این دیدار از خود نشان داد تا علاقمندان به این تیم را نسبت به فصل جدید امیدوار کند.

این دیدار درحالی برگزار گردید که به دلیل صدور دیرهنگام کارت بازی تیم شهرداری، با نیم ساعت تاخیر شروع شد.

شایان ذکر است که دو تیم شهرداری ساوه و سوهان محمدسیمای قم در هفته دوم این مسابقات به ترتیب میزبان پارسیان شهرقدس و گیتی پسند اصفهان خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.