کد خبر : 117354
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:12
دسته‌بندی نشده
-

کمالی: عملکرد داوران به شدت ضعیف بود/ مساوی نتیجه عادلانه‌تری بود

کمالی: عملکرد داوران به شدت ضعیف بود/ مساوی نتیجه عادلانه‌تری بود
سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با بیان اینکه عملکرد داوران برابر آذرخش بندرعباس را بسیار ضعیف دانست و عنوان کرد: هوای بسیار گرم سالن مانع از انجام کامل دستورات تاکتیکی کادرفنی توسط بازیکنان شد و به‌شدت گرمای بیش‌ازحد سالن تیم ارژن را اذیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیدرضا کمالی گفت: بازی زیبا و تماشاگرپسندی از هر دو تیم شاهد بودیم و از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه دو گل تیم آذرخش توسط بازیکنان خودمان تقدیم به حریف شد، تصریح کرد: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و به‌هیچ‌وجه شکست در این دیدار حق تیم ارژن شیراز نبود.

کمالی با اشاره به اینکه بر روی حضور میثم برمشوری در دیدار برابر آذرخش بندرعباس حساب ویژه‌ای بازکرده بودم که متأسفانه شرایط برای بازی کردنش فراهم نشد، اضافه کرد: هوای بسیار گرم سالن مانع از انجام کامل دستورات تاکتیکی کادرفنی توسط بازیکنان شد و به‌شدت گرمای بیش‌ازحد سالن تیم ارژن را اذیت کرد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با بیان اینکه اگر هر تیم به‌جز ما امروز مهمان آذرخش بود شکست سنگین‌تری را متحمل می‌شد، اظهار کرد: فشار بالای هواداران و عملکرد مناسب بازیکنان آذرخش سبب شد تا این تیم به پیروزی برسد و باید به کادرفنی تیم آذرخش تبریک گفت هرچند نتیجه مساوی نتیجه عادلانه این دیدار بود.

وی در پایان عملکرد داوران این دیدار را بسیار ضعیف دانست و عنوان کرد: از ۱۰ به داوران می‌توان نمره ۳ داد و به‌هیچ‌وجه رضایت ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.