کد خبر : 117539
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 10:37
دسته‌بندی نشده
-

بازی با ایران، اولین دیدار بین‌المللی فوتسال در خاک عراق است/ قبل از المپیک در برزیل اردو خواهیم زد/ فقط با تیم المپیک با ایران بازی می‌کنیم

بازی با ایران، اولین دیدار بین‌المللی فوتسال در خاک عراق است/ قبل از المپیک در برزیل اردو خواهیم زد/ فقط با تیم المپیک با ایران بازی می‌کنیم
سرمربي تيم فوتسال المپيك عراق گفت: بازي با تيم ملي اميد ايران، اولين ديدار بين‌المللي فوتسال در خاك عراق است كه انشاالله يك بازي زيبا و جذاب شود.

علی طالب الساعدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: دو مسابقه دوستانه با تیم‌ملی المپیک ایران پیش‌بینی کرده‌ایم که در راستای برنامه‌های آماده‌سازی‌مان برای حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۱۸ بوینس‌آیرس است. به فدراسیون فوتبال ایران نامه زده‌ایم و با موافقت اولیه ایران، این دو مسابقه را انشاالله در عراق و به میزبانی شهر کربلا برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: رسما از فدراسیون فوتبال ایران برای این دو بازی مهم و دوستانه درخواست کردیم چون تیم امید ایران اکنون یکی از بهترین تیم‌های آسیا و حتی جهان است که این تیم و حتی تیم بزرگسالان ایران مقام‌های متعدد آسیایی و جهانی را در کارنامه خود دارند و فوتسالی جذاب، روان و تاکتیکی را از خود به نمایش می‌گذارند.

سرمربی تیم‌ملی المپیک عراق تاکید کرد: در عین حال ما هم در این چند سال فوتسال عراق را پیشرفت داده‌ایم و به گواه همه کارشناسان چه در رده باشگاهی و چه رده ملی ترقی و پیشرفت خوب و سریعی داشته‌ایم و با رویکردی نتیجه‌گرا خدا را شکر که سکوهای خوبی را نیز از آن خود کرده‌ایم.

الساعدی با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی تیمش در راه المپیک آرژانتین، اذعان داشت: ما دو هفته قبل از تورنمنت چهارجانبه کرواسی با کسب عنوان قهرمانی به عراق بازگشته‌ایم و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم به دنبال انجام برنامه‌های منظم دراز مدت و کوتاه مدت خود هستیم.

IMG_20180708_103035_553

وی ادامه داد: انشاالله بعد از بازی‌های دوستانه با تیم المپیک ایران راهی برزیل خواهیم شد و آخرین اردوی خود را در این کشور برگزار می‌کنیم. در نظر داریم تا در بازی با ایران به بازیکنان خود شوک وارد کنیم چون به خوبی می‌دانیم که در بازی با تیم‌های بزرگ و قوی که فوتسال خالص را ارائه می‌کنند می‌توانیم آمادگی صددرصد خود را بدست بیاوریم. ما در این دو دیدار تنها از تیم المپیک خود استفاده می‌کنیم و می‌خواهیم از رویارویی با ایران بهره کامل را ببریم.

سرمربی عراق خاطرنشان کرد: به عقیده من این یک بازی تشریفاتی نیست چون ایران قهرمان آسیاست و عراق نایب قهرمان آسیا و به همین خاطر برای هر دو تیم فواید زیادی خواهد داشت. ضمن اینکه این بازی برای ایران هم مهم است چون با تیمی بازی خواهد کرد که به همراهش عازم المپیک آرژانتین است. پیشاپیش ورود ایران را به عراق خیرمقدم می‌گویم.

گفتنی است طبق برنامه پیش‌بینی شده عراقی‌ها، ۴ شهریور ورود ایران از طریق فرودگاه نجف به خاک عراق است که در روزهای ۶ و ۸ شهریور ماه نیز دو دیدار دوستانه در کربلا برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.