کد خبر : 117560
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397 - 10:42
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان:عملکرد شهروند در هفته اول بسیار بد بود/با اضافه شدن چند بازیکن،شرایط تیم بهتر می شود/بازیکنان باید دل هواداران را به دست بیاورند

نجاریان:عملکرد شهروند در هفته اول بسیار بد بود/با اضافه شدن چند بازیکن،شرایط تیم بهتر می شود/بازیکنان باید دل هواداران را به دست بیاورند
مديرعامل باشگاه فوتسال شهروند ساري از جذب چند بازيکن جوان و البته باتجربه در ترکيب تيمش خبر داد و گفت: با اضافه شدن چند بازيکن ليگ برتري و دسته يکي، تيم شهروند بازي به بازي بهتر مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان با اشاره به باخت سنگین تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: بازیکنان شهروند نمایش بسیار ضعیفی در هفته نخست لیگ داشتند.
وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان شهروند به هیچ عنوان راضی نبودم، افزود: هیچ‌یک از بازیکنان نتوانستند بازی قابل قبولی در هفته نخست از خود ارائه دهند.
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با تأکید بر اینکه امسال تمرینات شهروند زودتر از موقع مقرر شروع شد، بیان کرد: بازیکنان شهروند یک ماه قبل از آغاز لیگ تمرینات آمادگی‌شان را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند و حتی چند بازی دوستانه خوب و باکیفیت نیز انجام دادند.
نجاریان از جذب چند بازیکن جوان و البته باتجربه در ترکیب تیمش خبر داد و تصریح کرد: با اضافه شدن چند بازیکن لیگ برتری و دسته یکی، تیم شهروند بازی به بازی بهتر می‌شود.
وی درخصوص حضور وحید شمسایی در کادر فنی تیمش گفت: قبل از آغاز لیگ با وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی تیم شهروند صحبت و مذاکره کردیم اما از نظر مالی به توافق نرسیدیم و تصمیم گرفتیم با همان کادر فنی سال گذشته در لیگ حاضر شویم.
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری درباره بازی هفته دوم تیمش در برابر آذرخش بندرعباس تصریح کرد: بازیکنان باید شکست هفته نخست را جبران کنند تا دل هواداران را به‌دست آورند.
عضو هیأت رئیسه فوتسال کشور درباره کیفیت لیگ امسال گفت: تیم‌های خوبی در لیگ امسال حضور دارند و تلاش ما برگزاری منظم لیگ با حضور داوران سرشناس در هر دیدار است که امیدواریم لیگ امسال با کیفیت بالا و بدون هیچ مشکلی به اتمام برسد.
نجاریان در پایان با بیان اینکه حضور هواداران رمز موفقیت تیم شهروند ساری در برابر حریفان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: شهروند از تیم‌های باسابقه و ریشه‌دار لیگ است و سعی و تلاش ما حضور این تیم جزو ۶ تا ۸ تیم بالای جدول است.
به گزارش فارس، تیم شهروند ساری در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور در برابر فرش‌آرا مشهد در یک دیدار پرگل شش بر دو شکست خورد و در هفته دوم این مسابقات پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری میزبان آذرخش بندرعباس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.