کد خبر : 117567
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397 - 16:12
-

طیبی : در کنار غیرت، چند پیشنهاد دیگر هم دارم

طیبی : در کنار غیرت، چند پیشنهاد دیگر هم دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی درخصوص پیوستنش به تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: از طرف باشگاه مس سونگون برای کمک به این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به من پیشنهاد داده شد که شناختم از کادرفنی و بازیکنان و همچنین امکانات این تیم باعث شد به این پیشنهاد پاسخ مثبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی درخصوص پیوستنش به تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: از طرف باشگاه مس سونگون برای کمک به این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به من پیشنهاد داده شد که شناختم از کادرفنی و بازیکنان و همچنین امکانات این تیم باعث شد به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه فوتسالم را خارج از ایران دنبال می‌کنم امسال دوست داشتم در جام باشگاه‌ها برای تیم کشورم بازی کنم. البته باید بگویم که حضور آقای بی‌غم در مس تاثیر زیادی در پیوستنم به این تیم داشت چراکه مدیون ایشان هستم و امیدوارم این دوره بعد از چند سال دوباره بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

این ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط خودش نیز گفت: درحال حاضر قراردادم با تیم غیرت قزاقستان به پایان رسیده است اما برای فصل جدید پیشنهاد تازه‌ای از این باشگاه دارم. در کنار غیرت، چند پیشنهاد دیگر هم دارم و بعد از جام باشگاه‌های آسیا تصمیمم را خواهم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.