کد خبر : 117562
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397 - 10:43
-

ناظم الشریعه: از ۵ مرداد تمرینات تیم ملی فوتسال را آغاز می‌کنیم/استارت لیگ فوتسال به خوبی زده شد

ناظم الشریعه: از ۵ مرداد تمرینات تیم ملی فوتسال را آغاز می‌کنیم/استارت لیگ فوتسال به خوبی زده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: طبق برنامه‌ریزی که در کادر فنی انجام شده انشاالله از ۵ مرداد یعنی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مجدداً تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی با توجه به اردوهای قبلی که داشتیم برگزار می‌کنیم. وی در ادامه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: طبق برنامه‌ریزی که در کادر فنی انجام شده انشاالله از ۵ مرداد یعنی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مجدداً تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی با توجه به اردوهای قبلی که داشتیم برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: این تمرینات ادامه همان تمرینات تیم ملی (ب) است به این دلیل که به خاطر ماه مبارک رمضان نتوانستیم از تعدادی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی (ب) تست‌های لازم را بگیریم و انشاالله سعی می‌کنیم تا زمان این اردو در این ۴ هفته‌ای که زمان باقی است اگر کادر فنی بازیکن جوانی را مشاهده کردند بتوانیم در همین اردو به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انشاالله بعد از اردوی ۵ مرداد تمرینات خود را که مجموعه‌ای از بازیکنان تیم ملی ب و بازیکنان قدیم است را به صورت یک روز درمیان به طوری که آسیبی به لیگ وارد نشود، شروع می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا شما و کادر فنی لیگ برتر را هم زیر نظر دارید یا خیر، گفت: بله، طبق جلسات و هماهنگی‌هایی که با کادر فنی صورت گرفته قرار است من به همراه هاشمی‌زاده، میشل پتروس، حیدریان و صانعی از نزدیک تمام بازی‌ها را ارزیابی کنیم. در حال حاضر هفته گذشته هفته اول لیگ بود و به دلیل مشکلاتی که در هفته‌های اول و دوم لیگ وجود دارد  نمی‌شود زیاد روی تیم‌ها و بازیکنان حساب باز کرد به این دلیل که هنوز آنها به خوبی نمی‌توانند خودی نشان دهند.

ناظم الشریعه در پایان گفت: خدا را شکر در حال حاضر لیگ استارت خودش را به خوبی زده و همه بازی‌های هفته اول برگزار شده. شما ببینید در سال‌های قبل همیشه در هفته اول و دوم یکی دو دیدار یا برگزار نمی‌شد یا با تأخیر انجام می‌شد. به هر صورت امیدوارم امسال لیگی پویا و شاداب داشته باشیم به این دلیل که اگر لیگ ما پویا و شاداب باشد قطعاً تیم ملی هم موفق است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.