کد خبر : 117587
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1397 - 9:53
دسته‌بندی نشده
-

تصویب ۱۷۰ میلیون تومان برای مقاومت قرچک/مشکلات تیم زیاد است

تصویب ۱۷۰ میلیون تومان برای مقاومت قرچک/مشکلات تیم زیاد است
مديرعامل تيم فوتسال مقاومت قرچک گفت: مبلغ170 ميليون تومان توسط سپاه سيدالشهدا استان تهران و مسؤولين قرچک مصوب شد براي اينکه اين تيم بابت هزينه‌ها به مشکل برنخورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود علیزاده در خصوص وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک در لیگ برتر امسال اظهار کرد: فصل جدید را کمی دیر شروع کردیم و هماهنگ کردن مسوولان شهرستان آسیب‌هایی را به تیم ما وارد کرد که یکی از این آسیب‌ها، از دست دادن دو تا سه بازیکن خوب لیگ برتری بود. برای اینکه تکلیف تیم ما روشن نبود به تیم مقاومت البرز پیوستند. این اولین ضرری بود که بابت تأخیر، تیم مقاومت باخت سنگینی را متحمل شد.
وی افزود: این تأخیر در شکل‌گیری تیم مقاومت، فرصت‌های خیلی خوبی را گرفت، اما به لطف خداوند و حمایت فرماندار، شهردار و شورای شهر، سپاه سیدالشهدا متقاعد شد که سال ۹۷ هم این تیم برقرار باشد و در مسابقات لیگ برتر فوتسال شرکت کند.
علیزاده تصریح کرد: هرچند برای واگذاری تیم به شهرداری با پیشنهادهای خوبی با رقم‌های خیلی پایین، مواجه شدیم و حاضر بودیم که امتیاز تیم را به شهرداری واگذار کنیم و این تیم بانام شهرداری قرچک در مسابقات شرکت کند و خیال مردم این شهرستان را از این قضیه راحت کنیم که این تیم برای شهر و مردم قرچک است.
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک بیان داشت: ولی سپاه سیدالشهدا استان تهران این موضوع را نپذیرفت این تیم جابجا شود و قرار شد بانام سابق یعنی مقاومت قرچک در مسابقات شرکت کند و مبلغ۱۷۰ میلیون تومان را مصوب کردند برای اینکه این تیم بابت هزینه‌ها به مشکل برنخورد.
وی گفت: با این مبلغ اعتبار با آماری که از باشگاه‌های دیگر گرفتیم، فکر می‌کنم این ۱۷۰ میلیون پول دو بازیکن آن‌ها بود. با این مبلغ اعتبار برای تیم از من توقع دارند یک تیم در صدر جدول داشته باشم.
علیزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته اعتبار تیم مقاومت قرچک از این رقم کمتر بود و خدا را شکر لطف خدا شامل حالمان شد و کار خوب کادر فنی  و زحمات بازیکنان، رتبه‌ی بدی کسب نکردیم و اگر این حمایت‌ها از تیم بیشتر بود، مقاومت قرچک  در رتبه بالاتر قرار می‌گرفت.
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک در خصوص نقل انتقال بازیکنان این تیم گفت: در مورد بازیکنان هم، چند نفر از آن‌ها به خاطر مشکلات مالی از ما جدا شدند. بابت نقل‌وانتقال هیچ هزینه‌ای به ما پرداخت نکردند، چون قراردادها تمام‌شده بود و حتی طلب پارسال را هم به آن‌ها نداده بودیم، برای فصل جدید هم  ما چند بازیکن از لیگ برتر گرفتیم. تیم جوانی داریم.و ویژگی این تیم این است که جوانان شایسته‌ای را پرورش می‌دهد و وارد تیم‌های برجسته می‌شوند.
وی افزود: از ۱۷۰ میلیون مصوب، ۴۰ میلیون آن  دریافت شد که ۳۵ میلیون بابت ورودی مسابقات بود که به‌حساب فدراسیون واریز شد که از این مبالغ  یک‌میلیون آن حق عضویت و دو میلیون تومان هم ثبت‌نام بازیکنان برای صدور کارت بود که از ۴۰ میلیون ۳۸ میلیون به‌حساب فدراسیون فوتبال واریزشده است و دو میلیون الباقی هم  صرف مایحتاج باشگاه شد.
علیزاده در خصوص پشتیبان تیم فوتسال مقاومت اظهار داشت: پشتیبان تیم مقاومت فعلاً فروشگاه نیک است و به توافق رسیدیم که بخشی از هزینه‌ها را متحمل شود، ولی توقع داریم مسؤولین شهرستان بخشی از مشکلات تیم را از طریق شرکت‌هایی که راه‌اندازی شده است حل کنند.
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک در خصوص اینکه تیم مقاومت در لیگ برتر فوتسال چه رتبه‌های کسب خواهد کرد، بیان داشت: باید تیم‌ها و بازی‌ها را بررسی کنیم، اما فکر می‌کنم رتبه‌ی ۵ تا ۸ را بتوانیم کسب کنیم. قطعاً این تیم می‌تواند سکوی پرتابی باشد تا جوانان به تیم‌های خیلی خوب وارد شوند.
وی در خصوص واگذاری هزینه توسط مراکز نظامی در کشور گفت: سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای انتظامی اجازه‌ی دادن هزینه به باشگاه‌های نظامی را ندارد و فقط می‌تواند امتیاز سرباز قهرمان را در اختیار تیم‌های نظامی بگذارد.
علیزاده در پایان گفت: حرف آخر من این است که میدانم مشکلات در تیم مقاومت زیاد است، اما مسؤولین شهرستان کمک کنند تا مبلغی که برای تیم در نظر گرفته‌شده است، زودتر به ما پرداخت کنند تا بتوانیم بخشی از مشکلات حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.