کد خبر : 117784
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 10:36
-

برترین های فوتسال امسال با فوتبال برگزار می شود

برترین های فوتسال امسال با فوتبال برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال قبل سازمان لیگ فوتسال با کمک کمیته فوتسال برای اولین بار مراسم برترین های فوتسال را برگزار کرد که با انتقادات زیادی هم روبرو شد و در برخی بخش ها انتخابات صورت گرفته با حرف و حدیث هایی همراه بود. در حالی که پیش از این دبیر کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال قبل سازمان لیگ فوتسال با کمک کمیته فوتسال برای اولین بار مراسم برترین های فوتسال را برگزار کرد که با انتقادات زیادی هم روبرو شد و در برخی بخش ها انتخابات صورت گرفته با حرف و حدیث هایی همراه بود.

در حالی که پیش از این دبیر کمیته فوتسال اعلام کرده بود مراسم برترین های فوتسال برای دومین سال از سوی سازمان لیگ و در شهریور ماه برگزار می شود بر اساس شنیده ها این برنامه در مراسم برترینهای فوتبال که قرار است اول مرداد برگزار شود ادغام شده و برترین های فوتسال نیز در همین مراسم معرفی می شوند.

در همین زمینه کمیته فوتسال در بخش های بهترین دروازه بان، بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین تیم، بازیکن اخلاق و آقای گل با نظرسنجی از اهالی فوتسال انتخاب می کند و در مراسم برترین های فوتبال از آنها تقدیر به عمل می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.