کد خبر : 117782
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 10:33
-

نه پول آمد نه پخش!/اسپانسرهای فوتسال چه شد؟

نه پول آمد نه پخش!/اسپانسرهای فوتسال چه شد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کفاشیان در باغ سبز را به تیم های فوتسال نشان داده بود. روزهایی که برخی از منتقدان اضافه شدن تعداد بازیهای لیگ بواسطه مسابقات پلی آف بودند کفاشیان گفت خیالتان راحت که مشکلی پیش نخواهد آمد و اسپانسرهایی می آوریم تا بخشی از مخارج باشگاه ها را بدهند اما نه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کفاشیان در باغ سبز را به تیم های فوتسال نشان داده بود. روزهایی که برخی از منتقدان اضافه شدن تعداد بازیهای لیگ بواسطه مسابقات پلی آف بودند کفاشیان گفت خیالتان راحت که مشکلی پیش نخواهد آمد و اسپانسرهایی می آوریم تا بخشی از مخارج باشگاه ها را بدهند اما نه تنها خبری از اسپانسرها نشد بلکه پخش تلویزیونی نیز که بخشی از وعده های آقای رئیس بود نیز در هاله ای از ابهام است.

با گذشت دو هفته از لیگ برتر مثل فصل قبل بار پخش تلویزیونی بر دوش شبکه های استانی و تعاملی است که با باشگاه ها دارند و دو شبکه ورزش و سه هنوز برنامه ای برای این قضیه ندارند و به نظر می رسد بر خلاف پارسال که چند بازی پخش شد شاید این بار همان چند بازی هم در برنامه شبکه ورزش نباشد.

این در حالی است که مشکلات مالی باشگاه ها بیشتر و یبشتر شده و باز هم چند تیم در دقیقه ۹۰ برای حضور در بازیها آماده شدند.حالا اگر تیمی روی این بودجه حساب کرده یا برای پخش تلویزیونی بازی هایش اسپانسر گرفته باشد کمیته فوتسال پاسخگو خواهد بود؟

بهتر است حالا کفاشیان بیاید و توضیح بدهد که اسپانسرهایی که وعده داده بودند چه شد و چرا فوتسال باشگاهی ما به این روز افتاده است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.