کد خبر : 117800
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 21:52
دسته‌بندی نشده
-

بازیکنانم در دمای بالای ۵۰درجه اهواز کم نیاوردند/ تک به تکی که نزدیم تبدیل به گل پیروزی حریف شد

بازیکنانم در دمای بالای ۵۰درجه اهواز کم نیاوردند/ تک به تکی که نزدیم تبدیل به گل پیروزی حریف شد
سرمربي تيم فوتسال سن‌ايچ ساوه گفت: تيم ما برابر حفاري بسيار پرتوان و جنگنده ظاهر شد و به واقع تا آخرين لحظه بازي پا به پاي حريف در دماي بالاي 50درجه دويد و كم نياورد.

جواد اصغری مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سنگینی بود. حفاری همیشه جزو تیم‌های مدعی قهرمانی در چند سال اخیر بوده که بسیار خوب و با کیفیت بالا فوتسال بازی می‌کند.

وی افزود: ما هم پر توان بازی کردیم و با اینکه دمای هوای سالن به شدت بالا بود، بازی پایاپایی را انجام دادیم و حتی تا دقایق آخر بازی دو بر دو مساوی بودیم که بدشانسی در موقعیت‌هایی که به هدر رفت مانع از کسب پیروزی و یا حتی حداقل امتیاز شد.

سرمربی سن‌ایچ تاکید کرد: در هنگامی که با حریف مساوی بودیم موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم که یک توپ ما به تیرک خورد و حتی دو موقعیت تک تک هم توسط بازیکنان ما به هدر رفت. ضمن اینکه برگشت همان توپی که گل نکردیم وارد دروازه ما شد و گل خوردیم. فکر می‌کنم بچه‌های ما قدری بی‌تجربه بازی کردند و متاسفانه سه امتیاز را از دست دادیم.

اصغری‌مقدم عادلانه‌ترین نتیجه را تساوی دانسته و اذعان کرد: طبیعتا سن‌ایچ سال اول لیگ‌برتر خود را پشت‌سر می‌گذارد و نیاز به تجربه دارد. اکثر بازیکنان ما جوان و بومی هستند و انشاالله سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده تلاش کنیم تا تجربه را به تیم خود تزریق کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

برو بابا باید با اختلاف میباختى حالا پر رو شدى؟!مساوى ؟! کدوم بازى رو میگى؟!!

ساوه یکشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰:۵۶

ماشالا به دو نماینده ساوه.شهرداری و سن ایچ